Gå til innhold

Styling E30 råd

NiclasJønholt
 Share

Anbefalte innlegg

sjøbuse: man må regne med med litt kritikk når man legger ut bilder av styling som de fleste anser som "jalla", og det at "alle" har m-tech eller m3 styling, sier kanskje noe om hva folk virkelig syntes er pent på e30'r?

hvis ikke hadde jo "alle" kjørt rundt med rieger gts osv. på bilene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg bedt om folks mening om min bil hadde jeg laga tråd om den og spørt. jeg la ut bilder for å vise en som er inntresert i styling til E30. og da er andres meninger om min bil helt unødvendig. hadde det vart snnakk om stylingen bare hadde det vært greit. men når folk begynner og syte over farge og de orginale listene på bilen blir det bare dumt.

er en E39 her inne med nesten samme farge orginalt. og den har da ikke fått en eneste klage som jeg har sett. og bmw kommer stort sett med chrome lister. uten at noen har slakta bmw pga det.

hviss folk har klager på bilen min kan det heller tas i tråden om min bil der det er meningen folk kan komme med meninger om bilen.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88787

den har M5 speil fra GS.

seidl bakrutesenker.

orginale chrome lister fra fabrikk.

orginal ALPINA styling.

der har vi bra grunnlag for no dritt å si om bilen min tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg hatt preface ville JEG montert originale facelift fangere og hartge leppe. 17" trappekant hjul og senk er et selvfølge.

På facelift er det M-tech 2 som gjelder.

M3 er M3, blir ikke stort bedre enn det. :)

Slike svar er det jeg spørr om, noen bilder av fangere og felg du snakket om ? eventuelt, hvor får man tak i det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...