Kenni Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Ønsker å senke min e39, men vet ikke hva som vil se finest ut, om det er 30 eller 50mm. Er det noen som har tips? Ser at det er noen rimelige senkefjærer hos koed som er 50mm. Har nettopp byttet støtdemperne foran, så disse trenger jeg nok ikke å bytte sidne jeg ikke skal så veldig langt ned. Har nivåregulering bak, så dette må jeg på et verksted for å fikse.
vetu03 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Ønsker å senke min e39, men vet ikke hva som vil se finest ut, om det er 30 eller 50mm.Er det noen som har tips? Ser at det er noen rimelige senkefjærer hos koed som er 50mm. Har nettopp byttet støtdemperne foran, så disse trenger jeg nok ikke å bytte sidne jeg ikke skal så veldig langt ned. Har nivåregulering bak, så dette må jeg på et verksted for å fikse. Jeg ville gått for 50mm, tror du ville syntes 30mm blir for lite. Min mening hvertfall!
///Naitsirk Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Er ikke 50mm mye på en standard støtdemper da?? Syns det hørtes i grenseland ut jeg..
andyE30 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Er ikke 50mm mye på en standard støtdemper da?? Syns det hørtes i grenseland ut jeg.. enig i det. og jeg mener man ALDRI skal senke billig med fjerer, blien blir jo som å kjøre en stressless, den jynger alle veia når man kjører hardt i sving. demperne skal liksom ikke bare dempe i humper. dem holder jo bilen mot bakken på en måte også.
Nytern Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Senke E39 er kule saker, skulle senke min 30mm i sommer og endte opp her Ikke at jeg angrer, det er kult. Vinterbil er dog et must for de værste dagene Tipper min er senka 50-60mm.
[Martin] Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Hvor mye senker originale M-tech fjærer på E39, og hvordan er det med godkjenning av de med tanke på papirer fra BMW?
Andreas1 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 M-Tech senker 20mm. Bare å ta med TÜV-papirene til biltilsynet så får du det i vognkortet hvis du føler du har behov for det.
[Martin] Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 20mm var jo ikke veldig mye. 30mm Eibach bør vel da være veien å gå, for bilen skal ikke være ubrukelig lav, ubrukelig lav bil har jeg kjørt lenge nok nå. Hvordan er det med senkingen bak når man har nivåregulering og xenonlys? Må den justeres ned på BMW, eller kommer den etter av seg selv? Mener jeg har lest det et sted..
Kenni Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Takker for tilbakelmeldinger. Tror jeg går for 30mm da 50 ser veldig lavt ut. Vil jo at bilen skal kunne kjøre over fartsdumper etc uten at den tar nedi. Ser litt vel "rånete" ut også hvis de er for lave.
Nytern Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 30 er nok et lurt valg.. Det fine med E39 er at de er såpass flate under. Jeg subber faktisk flere steder med min org høye Omega enn med Bmwen. Blir like sjokkert hver gang
helgeb Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 kjøp eibach 30mm, hadde det selv på en 528 touring, denne ble lav nokk!!
[Martin] Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Noen som har bilder av 20mm senk, 30mm senk og 50mm senk?
*MrB* Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg har også Eibach Pro Kit (30/25). Dette er lavt nok. Har en mistanke om at Bilstein Sprint-demperne mine øker senkingen med noen mm også. Tror nemlig min er ørlitegrann lavere enn Andreas! sin. Føler den er nærmere 40/30. Bilder av min på linken i signaturen.
Andreas1 Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg har også Eibach Pro Kit (30/25). Dette er lavt nok. Har en mistanke om at Bilstein Sprint-demperne mine øker senkingen med noen mm også. Tror nemlig min er ørlitegrann lavere enn Andreas! sin. Føler den er nærmere 40/30.Bilder av min på linken i signaturen. Kan du ta deg bryet med å måle høyden på bilen din fra senter nav (BMW-rondellen) og rett opp til skjermbue foran og bak? (Jeg kjører forøvrig originaldempere enn så lenge siden Bilstein-demperne som ligger i kjelleren ikke vil sette på seg selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå