///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Tenkte jeg bare skulle informere om knalltilbud fra svenske "Street Performance" på D2 understell Prisen er 5400,- NOK Skulle vært stinn av gryn og ikke fattig student akkurat nå... http://www.streetperformance-butik.se/
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 selger ikke qwt.no sett til e39 for 3500 eller var det 5000kr (coilovers) da? sjekk sida dems.. var der igår, husker bare at det var veldig billig.
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 D2 til den prisen ,Anders?? nei:lol: fk eller hva det heter..
StigJ Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Hmm.... Lurer jeg og på. Har noen bakdempere som er passe slitne og 8 år gamle. Så hvorfor ikke gå for noe grymt... hvis det er det da....
haavard Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Har D2 på min E36, er ikke noe annet en fornøyd, jeg hvert fall. Stivt og nok med justeringsmuligheter.
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Men er dette noe å ha da? Det trur jeg
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 har dette på min, og bilstein dmepere kan bare gå å gjemme seg i forhold! still det slik du vil ha det, og tut og kjør... dette er det samme som k-sport
StigJ Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Blir ikke litt sånn still-deg-ihjel da? Og hvordan er det med godkjenning på dette da? Det kommer jo på mindre enn det jeg gav for AP settet mitt med PSSSSJ PSSSJJJ demperene mine (gule Koni).
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 nei da... stille fjærene nokså stramt, demperene nokså mykt, og fant en passelig høyde (typen lav for min smak) og ikke gjort noe siden... godkjenning... hmmm.... fikk med tüv papirer på mitt, men om de gjelder er jo noe annet
StigJ Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Ok. Så det følger med TÜV papirer. Det er jo en fordel. Har jo senkesett innskrevet i vognkortet allerede, så da blir det evt. å kjøre til det stoppes.
320it Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Ok. Så det følger med TÜV papirer. Det er jo en fordel. Har jo senkesett innskrevet i vognkortet allerede, så da blir det evt. å kjøre til det stoppes. mulig jeg har innbilt meg noe, men er ganske sikker på at d2 ikke har tuv godkjenning. skulle egentlig ha slike til gamlebilen, men la det på hylla siden de ikke hadde godkjenning. men mulig jeg forveksler de med andre...
///Mysild Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 det følger med noen papirer på diverse, men har ikke sett så nøye på det egentlig... har godkjent 70/40 i vognkortet, så store problemer bør det jo ikke bli...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Sendte en mail til en norsk selger av D2 på Ebay og han sa det ikke var TUV på de. Der kosta de 5500 inkl frakt... Frister veldig dan jeg må ha nytt understell og camberjustering frister veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå