Iv3rs3n Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Der ja.. Der sto det noe vettu.. 20 6 B 8767xxxx-etellerannet Regner med at det står for 2.0 6syl å B'en for B20 (M20B20) kansje? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Der ja.. Der sto det noe vettu.. 20 6 B 8767xxxx-etellerannet Regner med at det står for 2.0 6syl å B'en for B20 (M20B20) kansje? : ) da er det nok en 2liter ja, men kan hende det er 2.3 innmat da samme borring etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Ja muligheten er der for det.. : ) Driver å sikler etter motor som en kompis skal ta ut av sin Bmw 750i.. Sitter å leker med tanken å sette den i min eller et tomt E28 karosseri, ren banebil.. Men ikke lett å finne karosseri ser jeg.. 750 V12, 310hk og 500nM... Hadd vært leketøy det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Liten show off med Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Æ låne ikkje bort bil mere for å si det sånn.. Flott avskjed med det gamle året ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Tragisk, jeg kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Å! Såå trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Kjipt ja.. Utrolig nok lånte jeg bort bilen til en kompis, grunnet dagen før så satt jeg på med han å vi kjørte utfor på glatta å havna oppå autovernet med hans bil.. Så jeg lånte han min bil så han kunne komme seg litt rundt å få sin egen bil på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Off, utrolig kjedelig. Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 va kjedlig slutt på året ta ja anders. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Blåser litt nytt liv i tråden om den gamle bilen min.. Planer om å bygge banebil av en E28, (H_Vatn sin her på forumet), litt shabby utgangspunkt men ok.. Blir å strippe hele bilen ned til karosseriet, fjerne alt av interiør og demping osv.. Denne skal lettes å bli 110% banebil av ! Kom også over en E32 735i i lokalområdet, hos en gamling, så jeg la likegreit sammen 1+1= 535! E28 518i 88'mod Har tatt ut motor ++ derfor høyden! Donorbil, rop ut om noen har behov for deler (unntatt motor og interiør) E32 535i 87'mod Planer videre av understell * justerbare coilovers * mulig bremser fra 735'ven i første omgang * bakstilling fra 520i (gir litt annen utveksling med 520diff) * sveisasperre/diffsperre * manuell girkasse fra M10B18 Da tror jeg at jeg er litt på vei i første omgang! Om noen har liggende godsaker så si ifra! Updates kommer underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Da e det vel avgjort at det bli K&W justerbare coilovers V1 på bilen, det som nå står på H_Vatn sin E28 545 her på bimmers.. Bøtteseter vurderes kjøpt med 4-punkts seler, men gjenstår en del rustsveising først.. Vært i kontakt med en i lokalområdet som tar på seg bursveising, som har tidligere erfaring i bursveising i blant annet, Subaru wrx, rx7, et par-tre 200sx'er osv.. Så blir vel bur etterhvert også.. Skraping av dempemateriale, å der under er d jo rust, så en del kapping og sveising blir det, blir vel å pusse med stålbørste innvendig å et par strøk med solid hammermaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Dagens økt, ble bare kapping i dag grunnet at jeg vart sveiseblind etter i går.. Flere som muligens har vært borti det samme? Kappet ut nederste del av bak sete ramma + veggen mellom dempertårnene.. Blir å stive av med hjelp av buret som skal inn etterhvert, å mest sansynlig tårnavstiver også.. Innkjøp av hammerlakk i dag, til å ha innvendig på karosseriet, også kjøpt karosseribeskyttelses masse.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå