S.Arnesen Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg skjønner ikke hvorfor denne diskusjonen engang blir videreført, det er ingen tvil om at generelt sett en volvo i bra stand fliser en 200sx hvis begge har samme effekt, det holder å ta en titt på rudskogen, ikke en eneste 200sx i Norge jeg har sett er veldig rask, utenom EN og den har v8 twin turbo fra lexus. Mens volvoer tusser det av, spesielt svenske traktorer går bra.. Selvfølgelig er det en og annen lokal potetbonde som drar utpå med sin originale 740tic som er rævkjørt i alle år og som driter ut merket.. men jeg snakker på generelt vis. Grunnen til at diskusjonen blir videreført er er at det er kun du som ser disse ville påstanden dine som reale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jaja, hva skal man forvente av folk som mener at e30 m3 går bra,mens den i realiteten er trøtt som rakker'n.. dere får tro hva dere vil, jeg veit svaret da dette er testet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jaja, hva skal man forvente av folk som mener at e30 m3 går bra,mens den i realiteten er trøtt som rakker'n.. dere får tro hva dere vil, jeg veit svaret da dette er testet ut. For en gangs skyld er jeg enig med deg. Men folk som liker KUN Bmw er umulige når det gjelder å diskutere bil generelt.. Personlig spenner bilinteressa mi over hele det bak(fire)hjulsdrevne konseptet.. levert av forskjellige bilmerker.. enten det heter Lada eller Studebaker.. Har hatt over seksti registrerte biler... Like mange delebiler. Flesteparten tyske.. Men også mange Amerikanske. 5 japse 4x4 pickuper. Men i det siste har jeg gjennoptatt Volvointeressa! Jøsses så lett å ha med og gjør da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 jaja, hva skal man forvente av folk som mener at e30 m3 går bra,mens den i realiteten er trøtt som rakker'n.. dere får tro hva dere vil, jeg veit svaret da dette er testet ut. For en gangs skyld er jeg enig med deg. Men folk som liker KUN Bmw er umulige når det gjelder å diskutere bil generelt.. Personlig spenner bilinteressa mi over hele det bak(fire)hjulsdrevne konseptet.. levert av forskjellige bilmerker.. enten det heter Lada eller Studebaker.. Har hatt over seksti registrerte biler... Like mange delebiler. Flesteparten tyske.. Men også mange Amerikanske. 5 japse 4x4 pickuper. Men i det siste har jeg gjennoptatt Volvointeressa! Jøsses så lett å ha med og gjør da! jepp..de fleste bilmerker har lagd noe gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 ":32u7qrbc]Vis meg en original bakhjulsdrevet Volvo bortsett fra senkefjærer, skikkelige støtdempere og 270hk som klarer det. Nå er jeg sjelden på treff hvor det dukker opp volvoer, men de jeg har sett tar som regel av nedover strekka - mens totaltiden rundt banen er nesten slik at man kan kalle det rutetider... Forøvrig gjør nok e30 m3 også greit 1.10 på rudskogen, og det med under 200hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 jaja, hva skal man forvente av folk som mener at e30 m3 går bra,mens den i realiteten er trøtt som rakker'n.. dere får tro hva dere vil, jeg veit svaret da dette er testet ut. her synes jeg du begynner å ro allerede? (Og vis meg gjerne den orginale volvo'en som er fra samme tidsepoke som e30 m3 som holder følge med den rundt rudskogen.) Vi diskuterte vel ikke en e30 m3 her? Jeg har ikke no problem med å si at en e30 m3 går dårlig, da jeg selv har opplevd at kamerater med chippa e36 325 kjører fra en e30 m3 rett frem... Det er bare alle de andre påstandene dine som jeg mener ikke holder mål.. Du sier du har testet ut dette.. Hva er det egentlig du har testet ut? Har du leid rudskogen for deg selv og latt en god sjåfør kjøre en volvo og en 200sx s14 med ca samme motor specs kjøre runde på runde for å se hvem som er raskest?... Kom gjerne med bevis, da jeg for øyeblikket bare ser på deg som et forum troll som hater alt som er laget før f.eks 1995 (eller eldre) og synes det er no dritt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 jaja, hva skal man forvente av folk som mener at e30 m3 går bra,mens den i realiteten er trøtt som rakker'n.. dere får tro hva dere vil, jeg veit svaret da dette er testet ut. her synes jeg du begynner å ro allerede? (Og vis meg gjerne den orginale volvo'en som er fra samme tidsepoke som e30 m3 som holder følge med den rundt rudskogen.) Vi diskuterte vel ikke en e30 m3 her? Jeg har ikke no problem med å si at en e30 m3 går dårlig, da jeg selv har opplevd at kamerater med chippa e36 325 kjører fra en e30 m3 rett frem... Det er bare alle de andre påstandene dine som jeg mener ikke holder mål.. Du sier du har testet ut dette.. Hva er det egentlig du har testet ut? Har du leid rudskogen for deg selv og latt en god sjåfør kjøre en volvo og en 200sx s14 med ca samme motor specs kjøre runde på runde for å se hvem som er raskest?... Kom gjerne med bevis, da jeg for øyeblikket bare ser på deg som et forum troll som hater alt som er laget før f.eks 1995 (eller eldre) og synes det er no dritt..... nå har jeg aldri sagt på svingete vei, jeg sa rett fram.. i svingene bryr det jo meg ikke hvordan bilene går, sålenge bilen er stiv og den skrenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 ":2hfjfdb5]Vis meg en original bakhjulsdrevet Volvo bortsett fra senkefjærer, skikkelige støtdempere og 270hk som klarer det. Nå er jeg sjelden på treff hvor det dukker opp volvoer, men de jeg har sett tar som regel av nedover strekka - mens totaltiden rundt banen er nesten slik at man kan kalle det rutetider... Forøvrig gjør nok e30 m3 også greit 1.10 på rudskogen, og det med under 200hk. Akkurat det var poenget mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå