Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ytringsfrihet har vi selfølgelig. Dette er bare en "heads up" til deg, så er det opp til deg om du vil ta den til deg eller ikke. ;)

Vil forøvrig presisere at jeg er enig med deg i at man må kunne le av hverandre. Det gjør jeg selv og jeg tåler at andre ler av meg også. Men, du er sikkert enig i at noen av innleggene dine er vel krasse mot enkeltpersoner her.

Joda! Jeg innrømmer gjerne at noen av innleggene mine kan være krasse mot enkelte men jeg vi da mene at de er ikke uprovoserte! Jeg har ikke noen hensikt med å drive å trege opp folk her på forumet uprovosert, det ville blitt feil og lite seriøst! Men slenger noen med leppa så kan det hende jeg tar igjen med samme mynt.

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Slik jeg ser det fra side 4 og utover, skriver vel egentlig bare ballder at han er enig med wicky i at rasismenivået på forumet er høyt, og at det ikke er fint å le av andre. Samtidig mener han også at det er greit å le MED andre. Med andre ord en som er politisk korrekt. Slik jeg leser innleggene dine fredrik90, så er det du som er provoserende, og har tendenser til å komme med både rasistiske og personkrenkende utsagn mot ballder og kona hans,- mer eller mindre uten at han har gjort noe annet enn å ha andre meninger enn deg..

Jeg må nok være ærlig her å si tommel opp til ballder som ikke hisser seg opp, og svarer DEG med samme mynt.

Du må gjerne skyte meg også, men jeg prøver bare å være litt diplomatisk før utsagnene her, virkelig går over styr.

Skrevet

Blir ikke sint heller vettu, blir bare veldig veldig skuffet. Hehe.

Nei. Enkelte innlegg/angrep blir som rustangrep.

Har du en bil du er glad i, så er rust ett håpløst og fortvilende innslag der og da, men slikt kan fikses.

Skulle man derimot oppleve ett raskt utviklende rustangrep på f.eks. mondeoen du kjøpte som midlertidig kjøretøy, mens bilen du virkelig var glad i ble satt til side for renovering. Ja, da ble det vel ikke akkurat en tårevåt opplevelse, men mer en selvfølge.

Det går helt klart en mondeo her og der på forumet, hvilket samfunnet ikke ville bli tilbakesatt av dersom dem forsvant, men dem er meget anvendelige dersom man trenger en billig nødløsning der og da.

Skrevet
Grunnen til at Tjukke-Tom på 40 ikke har fått seg noe er at han fortsatt ikke har funnet en kvinne som fortjener en mann av hans proposjoner ;-)

Nå er jeg faktisk 44 og skal gifte meg i høst da :lol:

dessuten så er jeg ikke så tjukk lenger ;)

Skrevet

Nå er jeg faktisk 44 og skal gifte meg i høst da :lol:

dessuten så er jeg ikke så tjukk lenger ;)

Nå tenkte jeg overhode ikke på deg, det må jeg få legge til! Håper du ikke tok det sånn. Tykke Tom er en kar som jobber for en kamerat av med, absolutt en grei kar men med meget romslige yttre mål og et selvbilde på størrelse med en Ford Excursion :wink:

Det er mye mulig dere andre oppfatter Ballders innlegg på en annen måte enn hva jeg gjorde! Jeg oppfattet dem dertil at de trengte ett "Kvikkas" svar tilbake!

Skrevet
Annonsen er morsom og vi trenger folk som Ali. Noen skal spise de høye biffene og kjøre de lave bilene... og noen skal selge gamle dekk eller selge kebab på hjørnet. Slik er det og alle har en funksjon i samfunnet. Det nye er at det begynner å bli en temmelig stor forskjell på folk... akkurat som i US and A... :wink:

Heter forresten US of A :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...