Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også 55w H7 Pærer fra vvme. De er litt trege opp til full effekt. Men det som plager meg mest er at jeg har fått kluss med de vanlige kjøre lysene med xenon etter at jeg monterte de fra vvme.

Om det er de nye langlysene som har skylden vet jeg ikke enda.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kjennern, riktig. Original leverandører av lykter leverer ikke "standard" xenon, 4 sett med andre ord, men de leverer andre versjoner av xenon systemet. Ettermontert xenon i fjernlykter har jeg alltid syntes er en dårlig idè og ser at det fortsatt er en dårlig idè, om man ikke handler rett vare.

Skrevet

Har også ettermontert xenon i fjernlys og det stemmer som flere sier, at det tar noen sekunder første gangen eller hvis du kjører en stund uten fjernlys. Men blender du ned for flere biler, så er det full effekt med en gang på mine iallfall. Har et sett fra Dybvik Trading.

Selv om det tar litt tid å varme opp lysene, så er det iallfall uaktuelt for meg å bytte til halogen igjen. Helt fantastisk lys!

Skrevet

Skal du ha raske kit så kjøp kittene som Bilkabel.com (35w).

Forresten, tennetiden har VELDIG mye med hvor god strømtilførselen til ballastene er. Er det for mye motstand her, så dras tennetiden veldig ned.

Får kjøpt enkle kabel-ordninger til dette på biltema.

Skrevet
Skal du unngå "lade" tiden på fjernlys må du ha bixenon lykter.

Til gjengjeld får du dårligere lys. Hvertfall h4 bixenon.

Såvidt man ser forskjell når man setter på fjernlys.

Skrevet

Er jo for faen ikke reklame.

Jeg har handla alle mine produkter der, så er det jeg kan referere til!

Jeg jobber jo med dette til daglig, så føler at jeg kan komme med "matnyttige" tips til folk som har xenon-spørsmål her inne..

Ser det er svært mange usaklige svar, det er kanskje heller noe admin eller noen andre bør klage over.. Ikke et par linker..

Kunne like gjerne linket til de andre som selger xenon i norge, men de er jo dyrere.. Da tenker jeg på Haugland.biz, Dybvik trading osv.

Skrevet

Helt enig stianly! Tok et søk på BjørnarE38 og av alle de postene du har skrevet har 90 % KUN vært linket til bilkabel. De resterende 10% har vært negativ omtale av VVME.

Så jeg har en liten misstanke om at du må være eieren av bilkabel med et annet nick som prøver å forfremme ditt eget "varemerke" og skremme andre fra å bruke konkurrerende produkter aka VVME.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...