Mr.Silver Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Tror du kommer til å bli stor fornøyd med det felgoppsettet på bilen din Har kjørt med akkurat samme dimensjonene på min E91. Kjører 8,5*20 og 10*20 jeg også Storfornøyd med vredestein i 285/25-20 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ah, God lesing for meg dette. Gleder meg virkelig til og få bilen ned 60mm + felger nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Kunne ikke dy meg!! Håper virkelig ikke jeg blir nødt til og skifte til ekstrahjulet i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Haha lillegutt det i forhold ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 tror det blir rått når du får bilen slik du har planer om. regner med det blir noe ala denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Hehe, jeg brukte dette reservehjulet sammen med 265/30 ZR 19 og 285/25 Zr 20... Fin kombinasjon bakfra.. Blir bra med de nye oppgraderingene, venter spendt på flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Kommer nok bilder etterhvert! Har skrudd i hele dag. Vart gode klunkelyder i forstilling etter montering, så skal straks på bmw verkstedet nå og sjekke hva som er feil. Men kan gi et hint om at det ser meeget bra ut med 20" montert fram nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Har noen ulyder under fjæring/humper/hull, var på bmw-verksted nå nettopp, fant ikke noe i forstilling som er løst eller slitt. Mulig dekket tar såvidt i fjærene på felgen forran, men det skal ikke utløse en slik 'klunke' lyd jeg har nå. Så er usikker på hva feilen er.. Noen som har tips og forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 tøft stig blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 største feilen jeg ser er at bilen er SKITTEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Har noen ulyder under fjæring/humper/hull, var på bmw-verksted nå nettopp, fant ikke noe i forstilling som er løst eller slitt. Mulig dekket tar såvidt i fjærene på felgen forran, men det skal ikke utløse en slik 'klunke' lyd jeg har nå. Så er usikker på hva feilen er.. Noen som har tips og forslag til hva som kan være feil? Har du ettertighta boltene? Mangler du senterringer? Har du sjekket om felgene sitter fast? Sikkert dumme spørsmål, men er nå det jeg kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Det blir spennende å se bilen ren og pen med nye felger og høyde. Den klunkelyden kan faktisk godt være fjærene som slår i felgen. Det er rimelig store krefter i sving når de klemmes sammen og det skal ikke mye kontakt til før lyden forplanter seg gjennom bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Er kun dekket som tar såvidt i fjærene, men klar det kan lage lyd. Skal kjøpe 3mm spacer på biltema, kjøre 100m og sjekke om det blir bedre. Ellers var bilen MEGET skitten i går etter 2mil på grusvei ja.. Alt av felg + bolter sitter som det skal, trenger ikke senterring på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 3mm spacer innkjøpt, skal se over bilen i morgen sammen med jon///M, se om vi finner ut av ulydene! Perfekt sommervær i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Vi har perfekt vær for bytte til sommertøfler for tiden Tenkte tanken selv i går, men takker lavere makter for at jeg ikke gjorde det, da ESP'en jobba ganske godt i en sving nedi lia her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå