Gå til innhold

Spesiel e28 til salgs på finn.

Eng1
 Share

Anbefalte innlegg

Oj oj oj, dere med E21 må skynde dere å ta kontakt med selger for å høre om den "ettermonterte" frontspoileren som er montert på noen av bildene kan selges utenom! Dette er en Kameispoiler til E21, noe av det fineste man kan montere dersom man i det heletatt skal montere noe på en E21 :)

Har en sånn liggende selv i tilfelle jeg ender opp med E21 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, dere med E21 må skynde dere å ta kontakt med selger for å høre om den "ettermonterte" frontspoileren som er montert på noen av bildene kan selges utenom! Dette er en Kameispoiler til E21, noe av det fineste man kan montere dersom man i det heletatt skal montere noe på en E21 :)

Hvordan skal det gå da?når dere i nordmøre har kapret 70% av e21,ene i landet her :lol:

Har ihvertfall et inntrykk av at det står en del av dem i surnadal å omegn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok vært en del E21 innom verkstedet her oppgjennom årene ja, og noen av dem har endt opp bl.a. i Surnadal :wink:

Nå finnes kun en utgave av E21 her i verkstedet dessverre :(

Har et lite inntrykk av at det finnes en del E21 på Sunnmøre også, uten at jeg kan bekrefte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakket med eiern av den rosa 5 ern nå. det er opel leppe som står på :) Hun sier at det står stemplet Opel på den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er da ikke helt like. de 2 linjene går innover mot midten på den kamei saken. og de har en skrå avsluttning ut mot sidene. på den rosa bilen går de ikke innover mot midten og de er ikke skrå ytterst. den kamei spoileren har også en mye høyere nedskjæring på midten. og er mer markerte linjer på den nederste delen som går utover på den rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en skikkelig bøs motor, heftig understell osv, hadde jeg kunnet se bort fra fargen en stund :) Kjerringa hadde elsket den (hvis det hadde vært noe annet enn BMW), men jeg tror nok den hadde blitt sort etterhvert. Jeg lurer litt på om den leppa kan passe Manta A? Det er sikkert noen Opelgalninger her som kan svare på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...