jørgenh Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Da har jeg bestilt meg ny clutch med letta svinghjul! clutchen tåler 410 HK og 470 nm ca. så det holder da hvertfall! Svinghjulet veier litt over 4,5 KG så da blir det grei respons i S50'n tenker jeg Har du satt S50 i "318" din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Flott arbeid! Men liker ikke den kombinasjonen din med sota oransje blinklys og gult i fullt lys, og spredere, hadde gjort seg med Org. sota blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Takk ZhilleN Du sier noe, har ikke helt bestemt meg for om jeg liker det sånn som det er eller om jeg skal bytte til hvite sota blinkers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 FIn sedan detta, blant alle coupeer. Hvordan farge er det på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Cosmos svart metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Er det bare bildet som lyver eller er det rødskjær i den. Syns det var utrolig stillig ihværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Det ble lagt en liten ekstra touch i klarlakken når den ble lakkert om igjen i fjor så er nok den du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Tøøft. Flaks med den trykkplata der Du får gi tilbakemld på hvordan det ble med ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Blir nok en tilbakemelding iløpet av helga bare eksosen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 I går ble bilen kjørt for første gang etter vinteren og det føles bra! Nå som det sitter letta svinghjul på den og ny custom 3" eksos er alt nesten på topp! Jeg har ikke like mye drag i bilen som jeg hadde før og jeg misstenker att den trekker falsk luft. Spesielt da den kommer over 5000rpm med full gass så holder den igjen/ dør ut på en måte. Jeg kan ha en liten misstanke på lambda sondene ikke er koblet riktig, kontaktene på lambda sondene var ødelagte så det ble brukt en alternativ måte. Noen som har ett koblingsskjema på S50B30 og lambda sondene til den? Eventuelt andre tips tas imot med takk! MrOpsahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Noen som har noen tips? Kan det være LMM som har tatt kvelden? på tomgang så hoster den på rundt 300rpm og det er null effekt fra 0 til 8000 rpm, verken på full eller halv gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 I all fortvilelse over at bilen ikke går ordentlig så har jeg bestilt meg senkesett fra statene. Har ikke sett at noen har kjøpt likt kit før så syns jeg måtte prøve da jeg fikk endel avslag på det Livstidsgaranti på demperene er heller ikke feil i mine øyne! http://www.dgrsuspension.com/BMW_M3_COI ... bm-05c.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er det noen som har sett eller prøvd disse coiloverene som det er bilde av i forrige post? Leste litt på nettet og der sto det at de var bra til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå