Gå til innhold

Sladder/Drifter du? Video og bilder her.

Armanic
 Share

Anbefalte innlegg

nja,men det er vel politiet som må filme det, ikke andre... jeg hadde bare sagt at noen hadde lånt bilen min... ikke verre enn det... politiet kan ikke ha laserkontroll og komme hjem til deg 4 uker senere og si, du vi tok deg i en laserkontroll der du kjørte 70 i 50 sona, her har du bota... :-P

(satt på spissen)

det er jo bare å redigere inn et annet skiltnummer eller noe slikt, så kan jo alle med en blå e46 coupe få bot :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

///Mysild:

Er flere som er blitt tatt etter at de har lagt ut spinne/herjevideoer av seg selv på nettet. Blir bare mindre jobb for politiet :wink:

Har ellers lite å bidra med i denne tråden. Kjøper for daue biler til det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min e36 m3 3.0. Solgte den i vår, bilde tatt ifjor på bimmers treff, før bilen var på hvite skilt :D

o96ahv2k1mpvbzlgaam6.jpg

t2oi33o5x0riosb86kq2.jpg

Her f.eks er et glanseksempel på hvordan man mister førerkortet. Mulig ikke man tenker så mye over det, men her er det usladdet lagt ut bilde med både prøveskilt (som det fylles ut kjøreseddel på) og førers ansikt tydelig.

Mere trenger ikke Onkel for å reagere...

SÅ folkens, legg gjerne ut klipp og filmer med herjing, men sørg for at dere ikke kan identifiseres i ettertid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøveskilt står regga på sjåføren :S så er nok til og ta han :S

men vis det er noen sånne idioti folk her så kan de finne på noe anna og se på på nettet..

De får seg sikkert ikke noe så da er det jo mange fine nettsteder : D

HAHAHAHA : p

dem er nokk bare normale mennesker dem og som deg og meg :wink:

er du såpass lur å legger ut herjebilder med reg.nr å tryne ditt selv så kan du bare bli tatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud til whining....

Tror folk har fått med seg at man KAN bli tatt nå (= Gidd mess opp tråden mer med piss på..

Hver eneste dag blir ett titalls personer tatt i fartskontroller, får bøter for å ikke bruke belte osv... DE VET DET!!!! Men hjelper ikke si det 1000 ganger fordet. Folk vil alltid pushe grenser, regler og lover.

Gidd whine, lag en whinetråd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...