Marius2002 Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 .... Jeg tenkte egentlig mest på at tiden går fort iom. at jeg kan huske at E30 kom på markedet i 1982. I 1990 satt jeg i en av de tre første E36´ene på norsk jord (førserie/demomodeller i forbindelse med den internasjonale bilutstillingen på Sjølyst i Oslo) og både E46 og E90 kjørte jeg umiddelbart da de kom på markedet i hhv. 1998 og 2005. Ooja slik ja ! Ja men det igrunn sant det, nå har ikke jeg levd så lenge (89-modell) at jeg husker at E30 var på markedet, så jeg kan igrunn ikke uttale meg om akkurat dette da.
ErikS Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen begynner å kommentere utseendet på en bil vi ikke engang kan se linjene på. Deler av bilen er kun maskert med litt plast, men både front og hekkparti er jo godt og tykt maskert så man ikke får sett antydninger til hvordan dette blir. Lyktene er jo bare satt på fordi det er påkrevd med lys, også på testbiler.. Alle BMW'er har hatt slik ballongmaskering med tilsvarende lykter, men er det noen som har det idag?....... Selv om det meste av bilen er maskert er det en del linjer man kan se langs siden. Du har relativt store flater på denne bilen som ikke er pakket inn. Også er det litt gøy å synse litt om hva som vil være resultatet uten maskeringen/kamuflasjen. Men jeg ser også din frustrasjon når det på alle slike tråder dukker opp minimum en post om hvor stygg bilen er. Da blir jeg litt forundret over at folk ikke ser at dette er langt fra et ferdig produkt som vel blir lansert som 2012 modell. En ting jeg har merket meg er at det ikke er blinklys på forskjermene. Skal BMW også gå over til blinklys i sidespeil?
PIIIPower Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Siden de har maskert speilene slik er det grunn til å tro at det er noe lys der.. men er det påbudt med side blink i tyskland? er jo mange imprtbiler dette har måtte blitt ettermontert på...
ErikS Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Siden de har maskert speilene slik er det grunn til å tro at det er noe lys der.. men er det påbudt med side blink i tyskland? er jo mange imprtbiler dette har måtte blitt ettermontert på... Nei, det tenkte jeg ikke på, du har nok rett i det du sier. Ser på spionbilder av F10 i en litt tidligere fase, den hadde heller ikke blinklys på forskjermen. http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?d=x3&o=3143697&w=740&h=555&ee=1247577304&frame=0&bg=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå