E36Cab1 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Nå skal UP ta de som bruker kurve/tåkelys sammen med hovedlys i mørket. Kan vanke 2000,- i bot for de som blir tatt,vel fortjent spør du meg!! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=582542
///Naitsirk Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Ja! Enda godt er det Kan ikke fordra å møte biler som kjører med kurvelys sammen med kjørelys...
GeirAndre Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 kan ikke fordra når jeg møter deg med feil lys kristian heh.. neida
eriklepe Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 når det er våt veibane slår lysene rett opp mot møtende biler ja, så de kan blende. spesielt om de kjører med nærlys og grøftelys samtidig. Det er idioter det.
GeirAndre Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 ikke ta alle under en kam da heh.. spredere og nærlys går bra men ikke en hilux med 10 tusenmetere i trynet
JonasD Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Går det an å slå av tåkelysa på E30 egentlig?
Gjest Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Går det an å slå av tåkelysa på E30 egentlig? Selvfølgelig.
m-alpin Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 syntes heller de skulle prioritert trailere som er som et lysorgel i mørket.. værre å møte de!!
Just-turbodiesel Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 ja, ikke overraskende at de jakter på det som er minst farlig her i verden(enig, er jævli hvis lys blender), kanskje det er en fordel å oppklare kriminalitet først? når de oppklarer hele 8% av sakene i Oslo. Ikke overraskende fra klovnenes side.
JonasD Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Går det an å slå av tåkelysa på E30 egentlig? Selvfølgelig. Hvor? Edit: Fant ut
Øyvind L. Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 blir dere blendet av spredere??? Ja, spesielt når asvalten er våt... I tillegg så ser det bare teit ut med spredere på.. Det var kuult på 90 tallet.
E36Cab1 Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 ja, ikke overraskende at de jakter på det som er minst farlig her i verden(enig, er jævli hvis lys blender), kanskje det er en fordel å oppklare kriminalitet først? når de oppklarer hele 8% av sakene i Oslo. Ikke overraskende fra klovnenes side. Forsåvidt enig med deg der mht alvorlig kriminalitet og lovbrudd,men på smale vestlandske europaveier(ja,europaveiene her har knapt 5 meters bredde!) så kan faktisk tåkelys være årsak til både irritasjon og trafikk-uhell. Her er et knippe bilder fra E39: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ght=office
316 Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Jasså... Får jeg bot nå, så blir jeg mektig irritert... Kjører konstant med tåke og hovedlys nå, fordi venstre hovedlyset mitt har gått til helvete. Det er da vel bedre å møte en bil med tåkelys, enn ikke noe lys inn mot midtstripa? Har forresten ny hovedlykt på vei og time hos Sulland, men får jeg bot. DA!
DreRacing@ Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 jeg bare refrerer til da jeg kjørte sierra cosworth med park og spredere. det ser faktisk utroli mye fetere ut men er heller ikke "lov". men med en gang purken dukka opp var det bare og få på nærlys og av med sprederne fort som f... jeg har ikke blitt blendet av noen enda værtfall, men er enig i att de lyser opp mye nær bilen og blir da vanskeligere og få øye på det som er lenger unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå