Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Går det an å slå av tåkelysa på E30 egentlig? :P

Selvfølgelig.

Skrevet

ja, ikke overraskende at de jakter på det som er minst farlig her i verden(enig, er jævli hvis lys blender), kanskje det er en fordel å oppklare kriminalitet først? når de oppklarer hele 8% av sakene i Oslo. Ikke overraskende fra klovnenes side.

Skrevet
blir dere blendet av spredere???

Ja, spesielt når asvalten er våt...

I tillegg så ser det bare teit ut med spredere på.. Det var kuult på 90 tallet.

Skrevet
ja, ikke overraskende at de jakter på det som er minst farlig her i verden(enig, er jævli hvis lys blender), kanskje det er en fordel å oppklare kriminalitet først? når de oppklarer hele 8% av sakene i Oslo. Ikke overraskende fra klovnenes side.

Forsåvidt enig med deg der mht alvorlig kriminalitet og lovbrudd,men på smale vestlandske europaveier(ja,europaveiene her har knapt 5 meters bredde!) så kan faktisk tåkelys være årsak til både irritasjon og trafikk-uhell.

Her er et knippe bilder fra E39: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ght=office

Skrevet

Jasså... Får jeg bot nå, så blir jeg mektig irritert... Kjører konstant med tåke og hovedlys nå, fordi venstre hovedlyset mitt har gått til helvete. Det er da vel bedre å møte en bil med tåkelys, enn ikke noe lys inn mot midtstripa? Har forresten ny hovedlykt på vei og time hos Sulland, men får jeg bot. DA!

Skrevet

jeg bare refrerer til da jeg kjørte sierra cosworth med park og spredere. det ser faktisk utroli mye fetere ut men er heller ikke "lov". men med en gang purken dukka opp var det bare og få på nærlys og av med sprederne fort som f...

jeg har ikke blitt blendet av noen enda værtfall, men er enig i att de lyser opp mye nær bilen og blir da vanskeligere og få øye på det som er lenger unna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...