JE Motorsport Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Dette ser lovende ut http://www.bmwblog.com/2009/11/04/break ... mw-m3-gts/ Moderatoredit (R Andersen); Stengte denne da det finnes en tilsvarende tråd under "annet". Din var laget før, men den andre inneholdt litt mer info, så derfor valgte jeg å la den stå i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Yes Indeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kunne godt hatt en slik ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Den var nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Fikk ståpels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 najs ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 najs ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Mer interresert i å se hvordan bane utgaven ser ut jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Vi gleder oss! kanskje vi får den med i GT5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Mer interresert i å se hvordan bane utgaven ser ut jeg da Blir vel kanskje ikke noen egen M3 GTS baneutgave i og med at du alt har 2 alternativer i de under: Her har du E92 M3 GT4 Og her har du E92 M3 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kan ikke bli mye tøffere en M3 GTR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Den var rå! Men vinga må jeg bli litt mere vant til før jeg liker den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Var sykt rå den der ja prislappen er vel rå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Kunne godt vært min den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 The BMW M3 GTS is manufactured to order on an individual basis at the BMW M production workshops. Med andre ord håndbygd? Dette er gromt! Lurer på hvotdan denne klarer seg mot GT3RS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg