Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Hei. ---------Til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34758206" onclick="window.open(this.href);return false; --------- Slenger ut litt bilder av ny bilen min. Jeg har nå hatt den i noe over to uker og er strålende fornøyd! Det er altså en 07 e92 335i. Manuell kasse og ESS steg 4. Er ikke så veldig mye å si om den bortsett fra at den har alt av utstyr og er så godt som orginal, bortsett fra Aero front, skjørt og noe annet småtteri. Den har en noe spesiell interiørfarge, korall rød, noe jeg var skeptisk til i starten. Men nå har jeg blitt vant til den og synes den er riktig så fin. Spesielt hvertfall. På bilde ser den rosa ut, men den er ganske dyp rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 jævlig fin, rett og slett, gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Helt rå!! Får jeg spørre omhvor mye hk du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oveif Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Tror det var denne jeg så på acr.. Sykt rå bil! Hva er ESS steg 4? Kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Tusen takk! Den har 400hk og 550nm. Stemmer nok at det var den du så på ACR. Esstuning.com for info... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Knallrå bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Gratulerer med grom vogna! Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Takk takk. Neimen...Lillehamring, eller trønder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Jævlig fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Flott bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Rå bil... Gratulerer ! Hva innebærer ESS steg 4.. Kan jeg spør hva noe slikt koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Gratulerer med en helt rå maskin! Litt usikker på om jeg likte de sorte Breyton hjula, men det er jo smak og behag.. Tøft interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Grattis! Tøft med E92 non-m3 som virkelig flytter på seg! Likte interiøret jeg Steinhard bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Dette er en god grunn for å ikke stifte familie i voksen alder Nydeli bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 rått! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå