Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg over nederlenderene i området som handler på byggvaresjappa jeg jobber....

Baaaare klaging, krangel og tull..

Bestiller bla dører, får beskjed om at det er 6-8 uker levering, ringer etter 6 og er sinte på OSS fordi vi ikke har fått noe enda....

I dag kom det en som skulle ha kryssfinerplate, hadde dratt fram ei på 1,5x1,5 meter (Den minste vi hadde)

Som han så absolutt skulle ha delt, jeg sa hyggelig at "Jeg kan dele den for deg, men du må betale for hele, for vi selger bare hele plater" Så begynner han å kjefte.....Dårlig service fikk jeg slengt i trynet, samt at jeg lurte han.... Sa som sant var at jeg ikke lurte noen og at det var slik det var og at vi faktisk ikke hadde brukt for de siste 60cm av finerplata og at dette ikke var noe vi fikk solgt.

Han mente imidlertid at ingen i hele verden hadde brukt for ei kryssfinerplate på 1,5x1,5 og skrek at jeg lurte ham idet han smeller igjen bildøra og fyker ut porten (=

Artige folk....

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Synes Norge bør få bedre kontroll over bistandspengene sine og ikek bare pøse ut med støtte....hva faen skal vi støtte koranskoler i Pakistan for egentlig??

Flott når det viser seg at det er rekrutteringsskoler for Taliban og al qaida....

i teorien gir ikke Norge ut så mye penger som folk skal ha det til, det er kun 1% av hva som er budsjettert som går til Bistand. I den forrige regjeringa så resulterte det i ca 23 mrd i året ;) og det er som sagt, kun 1% av hva som Norge har til disposisjon :) Det her veit jeg, ettersom jeg snart har eksamen i det her.

Skrevet
Vært hos tannlegen, trekt visdomtann og har fått beskjed om å ikke spise, drikke eller RØYKE på 4 timer :(

Jeg vil ha røyk NÅ!!!!

4 timer er ingenting.

Jeg røyker vanligvis ikke, men lur som jeg var hadde jeg kjøpt inn en pakke for anledningen da jeg skulle operere ut visdomstenner. (Så for meg at snus ikke var helt heldig i en nyoperert kjeft)

Røykte ca 10 røyk før jeg leste skrivet som jeg fikk etter operasjonen.

Der sto det at jeg ikke fikk røyke på 24 timer.

Den ene tanna nederst hos meg grodde horisontalt og stanget inn i nabotanna.

Derfor måtte tannlegen snitte opp tannkjøtte 1,5-2cm, knuse tanna i 3 og trekke ut bitene (3 røtter hadde den også). Etterpå ble gropa sydd igjen.

Stingene røk på vei hjem fra tannlegen. Dermed fikk jeg infeksjon, antibiotika etc.

Så kommer klagen min.

Jeg skal gjøre nøyaktig det samme med tennene på den andre siden om en stund. :(

Skrevet

4 timer er vanvittig lenge. Sitte der i den torturstolen, det eneste som holdt meg fra å besvime var tanken på en sigg når jeg kommer ut.

Dårlig opplegg å dra til tannlege. Først en helvetes kjeft for slurv med tanntråd eller noe sånt, så en vanvittig tortur, for så runde det hele av med en feit regning. Hva får oss til å gjøre sånt?

Skrevet

Legger inn en klage på foten min som jeg tråkka over i en fotballkamp for 2 mnd siden. Fortsatt ikke bra :/ Går hardt for seg i NM med jobben gitt.

Skrevet

Uff, skrekkhistorier fra tannlegen. Har hatt et par smertefulle eventyr i den stolen selv, men slapp heldigvis å trekke visdomstennene. Alle 4 kom helt ut uten problemer hos meg. Kanskje fordi jeg er Bergenser og stor i kjeften :D.

Og for å ikke være helt off topic her: Irriterer meg noe jævlig at 75% av alle som kjører opp her jeg bor tror det er 40 sone, når det egentlig er 50. Og av de ligger jo ca halvparten 5-10 km/t under grensen, sånn at jeg blir liggende bak de å snegle meg avgårde i 30-35 km/t. Skjer hver dag på vei hjem fra jobb. Folk burde lære seg å lese skilter/forstå seg på trafikkregler.

Skrevet

Jeg må også legge inn en klage. JEG HAR BLITT FORKJØLA!! F,,,,.!!

Men Trøster meg med å sitte på Bimmers. Blocket. Mobile Å div :)

Skrevet
Irriterer meg over nederlenderene i området som handler på byggvaresjappa jeg jobber....

Bestiller bla dører, får beskjed om at det er 6-8 uker levering, ringer etter 6 og er sinte på OSS fordi vi ikke har fått noe enda....

Har du tipset de om denne tråden? :D

Skrevet
Uff, skrekkhistorier fra tannlegen. Har hatt et par smertefulle eventyr i den stolen selv, men slapp heldigvis å trekke visdomstennene. Alle 4 kom helt ut uten problemer hos meg. Kanskje fordi jeg er Bergenser og stor i kjeften :D.

Og for å ikke være helt off topic her: Irriterer meg noe jævlig at 75% av alle som kjører opp her jeg bor tror det er 40 sone, når det egentlig er 50. Og av de ligger jo ca halvparten 5-10 km/t under grensen, sånn at jeg blir liggende bak de å snegle meg avgårde i 30-35 km/t. Skjer hver dag på vei hjem fra jobb. Folk burde lære seg å lese skilter/forstå seg på trafikkregler.

JA! Der har jeg også en tilsvarende klage...der jeg bodde før, var veien ut fra sentrum en 60-sone, før det gikk over til 80 sone og en slette på ca 500 m.

ALLTID når jeg skulle hjem,ble jeg liggende bak en idiot som ikke klarte lese skilter. "Hmmm...hva er det for et skilt? 60 skilt med grå striper over? Aldri sett før..jaja.."

Argh!

Endte jo som regel med en voldsom akselerasjon og bye-bye slowmo ....dvs HVIS det ikke var møtende trafikk da... :wink:

Skrevet

Har du tipset de om denne tråden? :D

:lol:

Skulle gjort det

"Du, unnskyld meg, jeg har faktisk en egen klagetråd på bimmers.no, kan du ikke legge inn klage der, gi faen i å whine i sjappa mi og dra deg til helvete?"

Skulle likt å sett trynet på han da ;D

Skrevet
Personal møter på kvelden er noe hærk :twisted: Kunne hatt sånne ting før! man bynte på jobb!men men.........

Er vel ikke obligatorisk hvis du ikke får lønn? :roll:

Skrevet

Eg klikker snart på den helvetes laptopen min!!!! Ikkje faen om eg skal få lada den, batteriet er en vits, og eg går på veggene om eg ikkje får starta den igjen, iogmed at det er min eneste måte å være sosial på om kveldene etter at snuppå har lagt seg og ingen kommer på besøk!!!! Trenger ny lader da den har brudd, så eg har snart brukt opp all macgyver tapen for å prøve å holde den i en posisjon der den kan gi lading! Va å kikka på priser på universallader i går, og det kosta jo minst like mye som en brukt lap top!!! Om noen har en lader til overs til en acer maskin eller universal så tar eg gjerne mot med glede!!

Får krysse fingrene og håpe eg får noen kronasjer til bursdagen min så eg kan få handla meg noe som virker!!!

Det var min utblåsning for dagen...

Skrevet
Personal møter på kvelden er noe hærk :twisted: Kunne hatt sånne ting før! man bynte på jobb!men men.........

Er vel ikke obligatorisk hvis du ikke får lønn? :roll:

Får lønn for det,men er mye annet fornuftig jeg skulle ha gjort ikveld :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...