Gå til innhold

Klagemuren

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Synes Norge bør få bedre kontroll over bistandspengene sine og ikek bare pøse ut med støtte....hva faen skal vi støtte koranskoler i Pakistan for egentlig??

Flott når det viser seg at det er rekrutteringsskoler for Taliban og al qaida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ironi....folk går jo mann av huse for å ta den sprøyta..og INGEN av de er i risikogruppene.. kjenner ingen som har hatt svineinfluensa heller..

Det er nok litt mer hysteri en det som trengs ;) Begge mine foreldre og en av mine tre søsken (han er i HMKG på Huseby) Har hatt det og ingen av dem har vær døden nær :)

Den sprøyta skal jeg ikke ta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Norge bør få bedre kontroll over bistandspengene sine og ikek bare pøse ut med støtte....hva faen skal vi støtte koranskoler i Pakistan for egentlig??

Flott når det viser seg at det er rekrutteringsskoler for Taliban og al qaida....

Ikke sant :twisted: Hele opplegget er sykt!Vi har fan ikke fått dorull av dem viss vi hadde havnet i "NØD" en gang! syns vi kunne brukt de pengene på eldre,utdanning,veier,bønder,natur her hjemme!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta å klage litt over alle disse "jeg skal kjøre 10 km/t under fartsgrensen til enhver tid" bilistene som ikke har vett til å se i speilene og inse at de skaper kø!!

Du er ikke alene! Jeg lå bak en drosje på E6 i venstrefila i dag, som absolutt ikke ville gå fortere enn 110 km/t i 100-sona. Og den farta holdt han lenge. Gud som jeg strakk på bena når han endelig gikk til si'a :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikke SÅ galt... Å trekke går greit. Problemet kommer når man blir sulten, tørst og røyksugen etterpå.

Har boret 3 hull og trekt 2 visdomstenner de siste 3 ukene, så nå er jeg ferdig for et års tid.

Ikke så galt det etter å ha skulka tannlegetimer i 4 år :?

Clerion: Nei, det er bare evolusjonen som har kvittet seg med dem for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig. Visdomstennene kommer i hvertfall til å forsvinne etterhvert.

Det er på evolusjonens "to do list" ;)

Problemet med dem er at kjeven er underdimensjonert i forhold til antall tenner. Tidligere hadde menneskene større kjever (hulemennesker altså), men nå som vi ikke spiser like "grov" mat trenger vi ikke like store kjever og like mange tenner i kjeften, så kjeven har blitt mindre, men vi har ikke klart å kvitte oss med de overflødige tennene enda.

Så human v2.0 høres faktisk ikke så dumt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visdomstenner nede kan være %#"% å trekke. De oppe derimot er jo en dans på roser :)

Jeg trakk først en nede. Så etter en tid mente tannlegen at det var like greit å trekke de oppe. Jeg grua meg noe vanvittig. Ble nesten skuffa når det var over etter få minutter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk trukket 3 av mine 4 visdomstenner ut uten bedøvelse. Året var 1988 og jeg var på ferie i Sydtyskland da jeg under en lunch langt oppe i Schwarzwaldfjellene kjente at skorpen på det tyske bondebrødet hadde skåret seg igjennom tannkjøttet der visdomstennene lå på lur. Resultatet var nesten umiddelbart en betennelse og akutt behov for en tannlege. Jeg bodde imidlertid hos noen venner i den franske byen Strasbourg og de ville ikke anbefale en fransk tannlege. En privat tysk tannlege var utelukket fordi jeg ikke hadde en fornuftig sykeforsikring på dette tidspunktet. Dermed var det bare å sette seg i 320i´en (E30), alliere seg med to pakker Paracetamol og kjøre den meget lange veien tilbake til Norge. Da jeg så endelig kom til tannlegen i Oslo var jeg så ferdig at jeg ville ha visdomstennene ut med det samme uten noe om og men. Det var vondt å trekke tennene ut, men ikke så vondt som å ha de i sittende på kjevene. Den siste visdomstannen har jeg imidlertid aldri sett noe til... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...