Gå til innhold

Klagemuren

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp donert vekk 2000 kroner i egenandel til viking etter at hunden min låste meg og en kompis ute fra lastebilen hans.. Har også stått ute i -3 grader i over en time uten jakke og venta på viking.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen har mononukleose, klarer nesten ikke spise er sykemeldt fra jobb i en måned, eksamen starter om 2 uker, vært hos legen med visdomstannsmerter, sover ikke om natta - men svetter som ett satan og jeg mister masse skole og orker ikke en drit

Og jeg får ikke løfta ei jævla vekt på en måned og får ikke engang lov å sykle til universitetet (orker ikke likevel) så jeg må kjøre en omvei X2 og når jeg kommer frem må jeg alltid tråle etter parkeringsplass i 10 minutter slik at jeg blir litt for sen til forelesning som jeg holder på å sovne fra likevel!!

blæææææ i guess det var mitt bidrag til klagemuren i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også synes jeg det er lite omtenksomt av Royal Mail(posten i england) å streike akkurat nå..

Har ventet i 20 dager på iPod kit til e39'en!

Verden er jo tross alt til for enkelt personer :evil:

Visst er den det! Nei, men det er jo typisk at sånne ting skjer den ene gangen jeg bestiller noe fra UK :D

Ser den nå ja ;-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dritt lei all unødvendig sitering av lange tekster og helst gjerne med en 10-15 bilder osv i innleggene også!! :evil: Må da for pokker gå an å redigere siteringa litt, så man slipper å være helt nazi på scrollhjulet hele tida. Å sitere kunn en liten bit av moderinnlegget som er relevant for spørmålet eller komentaren er jaggu mer en nok! Når det er sakt så står det en del om dette i forumreglene også :roll:

Et eksempel på horribel sitering : http://bimmers.no/viewtopic.php?t=30424 ... &start=390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en klage! Jeg skulle ønske at folk slutter å skrive håpløse innlegg i kjøp- og salgstråder der de overhodet ikke er interessert i det som tilbys :evil: Det er respektløst og barnslig. Dette er sikkert blitt nevnt før i denne tråden, men jeg sier det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en klage! Jeg skulle ønske at folk slutter å skrive håpløse innlegg i kjøp- og salgstråder der de overhodet ikke er interessert i det som tilbys :evil: Det er respektløst og barnslig. Dette er sikkert blitt nevnt før i denne tråden, men jeg sier det likevel.

Jeg synes generelt bimmers bare blir mer og mer fyllt opp av "spesielle mennesker". Avogtil er det som å snakke til en murvegg. Er ingen tvil om at det sitter alle slags type mennesker på internet, noe som forsåvidt er flott, men det er sjokkerende å se at enkelte mennesker har meninger som står i så sterk kontrast til sosiale normer og regler som vi har i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for og klage litt jeg også.

Jeg er irritert over at jeg er forgjenger og i bestefall "kartleser" jaja, jeg vet jeg egentligt klager over noe som er min feil, og jeg fortjener straffen jeg gjennomgår.

for trøste meg med en hall og kald en i kveld:-P

God helg godt folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...