Dan327t Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 At det var smooth sladdeføre oppi dalane her, men da jeg putta 3 ut av en sving fikk jeg noe vakent til tenningproblemer på vinterbilen!!
dutten Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 får vel slenge meg inn her jeg og løse opp litt.. begynner med at vaktservice avd SOG suger på og betale ut penger.. startet med at jeg ikke fikk betaling for 2 dager med kurs, så har jeg plutselig ikke fått betalt for over tida mi.. begynte og klage litt da og nå vil de fa** meg ikke betale ut forskuddet mitt :\ så nå sitter jeg her da med bak dekk på stria og får ikke henta de nye før lønna (forhåpentligvis) kommer den 20. ellers så er det ikke så ille bortsettt fra at ryggen er vond og nakken har vært så stiv i 4 uker at jeg får hodepine av det..
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Er ikke en dritt å gjøre idag! ikke er det noe snø her heller, er klar for å sladde litt...
Clerion Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 All snøen er snart borte her også på veiene ;/
Simpel Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hjulspor i veibanen, regn og møtende trailere med altfor masse lys. Og hvorfor må støtdempere til E34 være så inn helvete dyrt.
dutten Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 clerion: masse snø oppi her kom deg til næroset så tar vi en rally sjusjøen med pils i badstua på hytta etterpå
Clerion Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Frister ;D Rally næroset^^ Meeen, sitter på jobb jeg. Crap. Etterpå skal jeg på dyrebutikken, kjøpe noe fisk =D Innreder aquarium om dagen Får se om det blir en Rally digeråsen i kveld ;D
dutten Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 rally næroset er konge da mye fine veier oppi her ballder: din dag er den verste jeg har hørt om føler med deg
Larsinnj Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Det er utrolig irriterende å ligge å sture bak en bil som kjører max 50 gjennom ALLE svingene på en strekning på ca 4-5 mil, og som i tillegg drar på i 110-120 på strekkene så jeg aldri kommer meg forbi!
matsrh Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg er dritt lei av å være i militæret og oppi kalde nord! Vil hjem å kjøre bil. HAr gått glipp av evig mye i år, dritt forsvar! Også takk til alle snegler i trafikken som hjelper meg med å få ut litt sinne!
Astri Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hmmm, litt deppa i dag. Hadde gleda meg til fest på Mc-klubben i kveld, men har liggi å kasta opp i heila natt. Har heldigvis ikkje spydd noe i dag, men eg tørr ikkje spise itilfelle det begynner igjen. Og eg e dødssulten!!!!
bmwkizn Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hmmm, litt deppa i dag. Hadde gleda meg til fest på Mc-klubben i kveld, men har liggi å kasta opp i heila natt. Har heldigvis ikkje spydd noe i dag, men eg tørr ikkje spise itilfelle det begynner igjen. Og eg e dødssulten!!!! Off. Hørtes ikke morro ut nei Får håp du blir i form så du kommer deg på fest God bedring ihvertfall da
Astri Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hmmm, litt deppa i dag. Hadde gleda meg til fest på Mc-klubben i kveld, men har liggi å kasta opp i heila natt. Har heldigvis ikkje spydd noe i dag, men eg tørr ikkje spise itilfelle det begynner igjen. Og eg e dødssulten!!!! Off. Hørtes ikke morro ut nei Får håp du blir i form så du kommer deg på fest God bedring ihvertfall da Takker så masse for det. Fikk nettopp i meg ei skive, så får se kordan formen blir utover kvelden.
Anbefalte innlegg