Kelkoo Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hei. Har tenkt å sette inn en sub i bilen. Må jeg bytte ut cd spilleren eller kan jeg koble ut ett signal på den som allerede er der? Jeg har en sub, men mangler forsterker. Suben er en 12" Bose på 300w. Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 orginalspilleren må ut..er ikke linje utgang på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Originalspilleren trenger du IKKE å bytte. Du trenger en høynivåadapter. Denne "burken" koples inn på to av høyttalerutgangene bak på spilleren eller på høyttalerene i bagasjen. Denne konverterer signalet fra høyt til lavt nivå. Og du vil ha en linjeutgang fra denne boksen. http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1797 Denne er grei. Da får du stryrespenning til forsterkeren og (remote) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Alternativt kjøper du en forsterker som takler høynivå inn, kobler deg på høytaller kabel bak eller foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kelkoo Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Okei, takk for svar. Da kjøper jeg en forsterker med høytnivå inn, men hvor kan jeg hente strøm, må jeg fram til batteriet eller er det strøm bak en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 har prøvd med høynivåadapter i min gamle e46. blei utrolig dårlig signal. annlegget spillte mye bedre med uorg spiller med linjeutgang. det var et høynivåadapter som skulle være bra. http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=419 hvilken motor har du? alle 6syl biler har batteriet bak. om batteriet ditt er forran må du trekke strøm derifra. ingen orginalkurser på bilen som leverer nok strøm til å dra en forsterker med sub. om det er 4syl bil så, under batteriet er det en gummi gjennomføring i torpedoveggen. du må ut med hanskerommet men ellers er det grei skuring. husk å finne et godt gods(jording) punkt å bruk lik kvadrat på jordkabel som + kabel. og bruk sikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå