Alecken Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Dette var en genial funksjon. Var inne og skulle kikke litt i dag da jeg oppdaget noe nytt helt oppe til høyre på siden. "Ask live - Chat online" Det måtte prøves, jeg skrev inn et spørsmål og etter et par sekunder fikk jeg masse fornuftige svar. Dette anbefales. Se selv: www.koed.no
///MPower Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 den får ikke jeg opp når jeg var inne nettopp.
Dr_S Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Ikke jeg heller, men mulig den kun er synlig i arbeidstida til gutta der ?
A.Holzmann Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Jeg måtte inn på den danske nettsiden for å få frem denne funksjonen
Sjøbuse Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 funket fint for meg også. fikk hjelpen jeg trengte. og litt til
Alecken Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Funket hos .no tidligere i dag hvertfall endte opp med å bestille xyz 330mm bremser til E30'n
Sjøbuse Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 det sto offline en stund der. men knappen var der. så kom den online igjen. fredrik hjalp meg med noe jeg har lurt på en liten stund som jeg aldrig har fått konkret svar på her inne. så da ble det til at jeg svidde av litt over 5 000.- kr. så denne funksjonen har de gjort fortjeneste på med meg hvertfal. og dette var jo bare et stort + for koed. og de ligger nå ennå høyere på listen min over nettsider jeg liker å bruke. langt over GS og schmiedmann nå. GS gidder jo ikke engang å ha mail support. det er et stort - syns jeg.
Simpel Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Litt følsom på nettleser den koedsiden. Kan jo prøve med Explorer hvis dere bruker en annen.
sondre Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Prøvde den på koed.no da jeg hadde noen spørsmål angående bestilling av nye bremser, fikk raskt og oppklarende svar på mine spørsmål. Meget fornøyd med denne funksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå