Gå til innhold

E-21 bauer cabriolet

karsten
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke hjelpe deg så mye med spørsmålet ditt, men vil i alle fall ønske deg velkommen til forumet :)

E21Baur er jo i det minste en spesiell bil, om den er fin eller ikke kan jo diskuteres, men du har noe ikke alle andre har. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar og varm velkomst:)

Har ikke fått bilen hjem enda, men til uka skal den være under tak. Og motor skal vippes ut og tas ett tak. se om jeg får vekket den gamle k-jetronicen til liv igjen. litt guffen når den er kald. men,men k-jet er morro å drive med. hadde en 85 mod ur-quattro med noe av samme symptomer. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått litt info om den. er visst en 318 baur fra 82 som ble ombygget til 323i ved ett BMW forhandler ved eller i gjøvik omerådet i 94, ble kun brukt nye org deler til dette.(kostet visst greit med daler) kommer muligens til å snoke litt etter mere info/historie om dette. uansett, jeg har fått meg en bakhjuls trekker. og jeg gleder meg til å lage smulteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

dazoqflft8nbyl02dmua.jpg dette er en 89mod, K-jet'en var godt brukt opp. Jeg har fortsatt innsuget til den hvis noen trenger..

xwy2jowymu4mo7dalq94.jpg

kygjc9oq7vah6w6xymr3.jpg

Sånn etter noen år er motor på vei inn i bil på en måte..

Bilen er "ny" lakkert å fin for ett år siden.

legger til ett par bilder til.

lrhhxl1njhijj7gg228o.jpg ARP bolter.

iv5c2e131foan2z356c6.jpg Kina grenerør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...