karsten Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hei. ganske fersk her, men lurer på om det er noen som vet hvor manger e-21 323i bauer caber det er produsert, og om hvor man kan få kjøpt deler til disse klassikerne. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg så mye med spørsmålet ditt, men vil i alle fall ønske deg velkommen til forumet E21Baur er jo i det minste en spesiell bil, om den er fin eller ikke kan jo diskuteres, men du har noe ikke alle andre har. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Etter det jeg finner ut etter 10 sek på Google ble det produsert 4595 E21 Baur Cabriolet Ville spurt her ang deler osv. Kan fortsatt få kjøpt en del hos BMW-forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Etter det jeg finner ut etter 10 sek på Google ble det produsert 4595 E21 Baur Cabriolet Jepp... 530 stk. i 1978, 815 stk. i 1979, 1045 stk. i 1980, 1157 stk. i 1981 og 1048 stk. i 1982. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Velkommen til forumet. Da må du få laget deg en tråd om bilen, for dette er jo ikke noe en ser hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Stefaren til ei veninne har også en slik bil. De har også en orginal bmw 2002. Skal se om jeg får lov til å snike til meg noen bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 spesielt sleng ut noen bilder da velkommen til forumen foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 takker for alle svar og varm velkomst:) Har ikke fått bilen hjem enda, men til uka skal den være under tak. Og motor skal vippes ut og tas ett tak. se om jeg får vekket den gamle k-jetronicen til liv igjen. litt guffen når den er kald. men,men k-jet er morro å drive med. hadde en 85 mod ur-quattro med noe av samme symptomer. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Må få laget deg en tråd om denne etterhvert, ja. Rimelig spesiell farkost dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Tøff bil! Den er original Baur? For det er nok en del som har blitt ombygget til Baur-replika også vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 denne skal være orginal ja, (håper jo det) sto en sånn metall plate under panser, mener det sto 3xxx eller 4xxx og ett navn der den var bygget. stuttgard eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 fått litt info om den. er visst en 318 baur fra 82 som ble ombygget til 323i ved ett BMW forhandler ved eller i gjøvik omerådet i 94, ble kun brukt nye org deler til dette.(kostet visst greit med daler) kommer muligens til å snoke litt etter mere info/historie om dette. uansett, jeg har fått meg en bakhjuls trekker. og jeg gleder meg til å lage smulteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Du skal ikke lage smultringer med en slik bil. En sjelden Baur E21 skal tas vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 hehe, må bare..hvis motoren holder... er så lenge siden sist med RWD. så blir motor tatt ut og overhales eller byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 dette er en 89mod, K-jet'en var godt brukt opp. Jeg har fortsatt innsuget til den hvis noen trenger.. Sånn etter noen år er motor på vei inn i bil på en måte.. Bilen er "ny" lakkert å fin for ett år siden. legger til ett par bilder til. ARP bolter. Kina grenerør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå