Reef89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Fine felger, fæl girkule... Også trenger du definitivt spredere, fort som fetta! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Haha, ville ikke hatt den kjeppen der om du kasta den etter meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Org M-tech kule, med lys, om man føler for det. Og senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Haha, ville ikke hatt den kjeppen der om du kasta den etter meg ! Har ingen planer om å kaste den etter deg, har tenkt til å beholde den selv faktisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Org M-tech kule, med lys, om man føler for det. Og senk... Hadde virkelig gjort seg med senk! men her jeg bor hadde jeg ikke kommi ut av gårdsrommet en gang før det hadde subba er jeg redd:o , men vi får se hva det blir etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Kjøre etter forholdene kan man vel, overalt? God svingteknikk er ett tips. Kommer over mye rart, uten subbing da. Obs. alle bør ikke blod senke, men original høyden er mer lik suv høyde.. Bortsett fra girkulen så falt modifiseringene av E36'n i smak. Er en god start : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Kjøre etter forholdene kan man vel, overalt? God svingteknikk er ett tips. Kommer over mye rart, uten subbing da. Obs. alle bør ikke blod senke, men original høyden er mer lik suv høyde.. Bortsett fra girkulen så falt modifiseringene av E36'n i smak. Er en god start : ) Jada , men senk passer ikke kjørestilien min altså.. Jeg må ha noe som det går ann å bruke litt! Ikke bare sånt som er best egnet til å stå i garasjen.. Må ha no som kan brukes ordentlig og som ser litt greit ut jeg, det holder i massevis Men takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå