325icab_88 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Opel Kadett C og Ascona B (begge bakhjulstrekk)... alt annet fra Opel er relativt kjedelige saker. Er vel noen unntak Denne f.eks...
Fredrik Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Er vel noen unntak Denne f.eks... Hehehe... Opel GT populært kalt fattigmanns Chevrolet Corvette. Hele 90 hestekrefter hadde toppmodellen og det var ganske mye i 1968 da den kom på markedet.
Litjhaug Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 her er min førstebil... angrer som fa1 på at jeg solgte den!!! Drit digg bil.... 1200n med 52hk
mAZE Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Kan bli tøff den som ligger til salgs der ja. Litt arbeid gjenstår jo, men ikke ett helt håpløst prosjekt. Gammel Opel er ikke det dummeste det nei. Min første bil: 77mod 2,0s med Strøkent lyst recaro interiør. Har også hatt denne: 68mod Kadett Coupe Fastback (rallykadett):
Mexos Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Hvis vi skal begynne å snakke om hvilke gamle biler vi har hatt så har jeg hatt denne Fiesta Mk1 1,1L. Anlegget var vel verdt ca 4-5 ganger så mye som bilen
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Her er et par av mine gamle råner bilder. beklager kvaliteten.men de er klipt å diverse fra gamle bilder.og så scannet inn på pc,n. Den første er min gamle breddede B-Ascona 2.0E .og den andre en 86 Manta 1.8 GT
EirikL Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Den Kadetten kan bli sinnsykt tøff! Skikkelig blodrød med synlige, sorte sammenføyninger mellom karroseriet og bredderne. Og en heftig turbomotor
Mexos Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Det minner meg om at jeg lenge har vært på jakt etter den gamle filmen "manta manta" Fra tyskland. noen som vet hvor jeg kan få i den?
Spiff Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 får se om jeg ikke finner noe bilder av noen av de 9 kadett c, 2 ascona b 3 manta b eller ene ascona a'n jeg har hatt da
Inline six Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 cosworth i den der så.. Calibra turbo motor heller.. Nei nei, feil og feil! Man må jo selvfølgelig ha en Omega 3000 24v motor i den, har faktisk sett noen av disse kadettene med det og hiver man på en turbo så blir det jo spinnvilt Jeg må vell også innrømme at jeg er litt svak for c kadett. Ascona A og B, Admiral, Kaptein, Diplomat, Commodore 2,8GSE, Senator A og Monza
Ivanrogov Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 blitt opeltråd nå jo,her er min gamle ] Det ble vel litt bom i tråden her?
Spiff Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 cosworth i den der så.. Calibra turbo motor heller.. Nei nei, feil og feil! Man må jo selvfølgelig ha en Omega 3000 24v motor i den, har faktisk sett noen av disse kadettene med det og hiver man på en turbo så blir det jo spinnvilt Jeg må vell også innrømme at jeg er litt svak for c kadett. Ascona A og B, Admiral, Kaptein, Diplomat, Commodore 2,8GSE, Senator A og Monza vet du hvor mye jobb det er og sette inn 3.0 24 i en kadett c? er ikke noe man gjør om man vil ha den godkjent i hvertfall..
Spiff Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 fant noen bilder av gamle kadetta mine også, dem andre bila er jo i fra før digitalkamera sin tid gammal Opel må også ha terninger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå