Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er vel noen unntak :P Denne f.eks...

Opel_GT_5.jpg

Hehehe... Opel GT populært kalt fattigmanns Chevrolet Corvette. Hele 90 hestekrefter hadde toppmodellen og det var ganske mye i 1968 da den kom på markedet.

Skrevet

Kan bli tøff den som ligger til salgs der ja. Litt arbeid gjenstår jo, men ikke ett helt håpløst prosjekt. Gammel Opel er ikke det dummeste det nei.

Min første bil: 77mod 2,0s med Strøkent lyst recaro interiør. :)

Scan10004.jpg

Har også hatt denne: 68mod Kadett Coupe Fastback (rallykadett):

OpelKadettCoupe06.jpg

Skrevet

Hvis vi skal begynne å snakke om hvilke gamle biler vi har hatt så har jeg hatt denne :) Fiesta Mk1 1,1L. Anlegget var vel verdt ca 4-5 ganger så mye som bilen :lol:

mini-Bilde011.jpg

Skrevet

Her er et par av mine gamle råner bilder. beklager kvaliteten.men de er klipt å diverse fra gamle bilder.og så scannet inn på pc,n. :)

Den første er min gamle breddede B-Ascona 2.0E .og den andre en 86 Manta 1.8 GT

an5ffa490ubr1uv071t2.jpg

028want4p2df5c2qscu3.jpg

um5lj9ifd8edrs65pl91.jpg

Skrevet

Den Kadetten kan bli sinnsykt tøff! Skikkelig blodrød med synlige, sorte sammenføyninger mellom karroseriet og bredderne. Og en heftig turbomotor 8)

Skrevet

Det minner meg om at jeg lenge har vært på jakt etter den gamle filmen "manta manta" Fra tyskland. noen som vet hvor jeg kan få i den?

Skrevet
cosworth i den der så..

Calibra turbo motor heller..

Nei nei, feil og feil!

Man må jo selvfølgelig ha en Omega 3000 24v motor i den, har faktisk sett noen av disse kadettene med det og hiver man på en turbo så blir det jo spinnvilt :wink:

Jeg må vell også innrømme at jeg er litt svak for c kadett. Ascona A og B, Admiral, Kaptein, Diplomat, Commodore 2,8GSE, Senator A og Monza :)

Skrevet
cosworth i den der så..

Calibra turbo motor heller..

Nei nei, feil og feil!

Man må jo selvfølgelig ha en Omega 3000 24v motor i den, har faktisk sett noen av disse kadettene med det og hiver man på en turbo så blir det jo spinnvilt :wink:

Jeg må vell også innrømme at jeg er litt svak for c kadett. Ascona A og B, Admiral, Kaptein, Diplomat, Commodore 2,8GSE, Senator A og Monza :)

vet du hvor mye jobb det er og sette inn 3.0 24 i en kadett c? er ikke noe man gjør om man vil ha den godkjent i hvertfall..

Skrevet

fant noen bilder av gamle kadetta mine også, dem andre bila er jo i fra før digitalkamera sin tid :P

DSC00591.JPG

DSC00722.JPG

gammal Opel må også ha terninger!!!

DSC00799.JPG

Imag0009.jpg

Rudskogen2002%2520021.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...