bakke Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Sorry for lite uppdates, har vært en litn stopp.... men nå er det i full gang igjen luka ble splitta på flere plasser, og bygd en " intigrert" spoiler: ) husk at det ikke er tatt noe fin sparkling eller noe enda da, så det er litt vansklig å se hvordan formen blir begge lyktene er inn:D luka har en knekk på midten på bildene, den skal splittes opp å sveises på nytt så det blir en jevn bue : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 ah, huffameg Dette likte jeg ikke. Vært bedre om du hadde prøvd på en CSL look-alike . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 DETTE må jeg følge med på, beundringsverdig prosjekt. Stå på, kjør på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 armanic : er litt vanskelig å se formene på bildene, har vært usikker selv, men når man ser helheten i det ser det bra ut : ) å vis det ikke blir bra når man får fin sparklet å lakk på det, er det bare å bygge nytt : b Clerion: takk: ) skal pøse på med bilder ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg tror det kan bli bra med den bakluka der når det kommer på lakk. Er litt vanskelig å se helheten på bilder, Men blir uansett spennende å se ferdig resultat. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Tror jeg skal vente med å dømme denne luka til du er litt mer ferdig med den. Er vanskelig å få et helheltsinntrykk kun ut ifra et bilda, spesielt når den ikke er ferdig sveiset en gang. Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg tror det kan bli tøft med den luka jeg, spesielt når du får på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Synes det er tøft at noen tør å finne på noe som ikke andre har. Det får du stjerne i boka mi for! Men om resultatet blir bra? Det ser vi når du har fått på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Takk : ) jeg synes det er kult å gjøre noe som ikke så mange andre har jort før: ) skal få ferdig hele luka i helga, så skal jeg låne meg et kamera for det blir ikke akkurat så bra bilder med mobil : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 synes den bakluka så lekker ut jeg. kjekt med biler som skiller seg litt ut (utenom å bli FOR harry eller overstylet) stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fått tatt noe bilder av ferdig luke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Får til å bruke det meste av gammel luka, så jeg får skilt plassen osv : ) skal kappes over skilt hullet : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hmmm, er den litt kvass den knekken på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 ja, men den skal ned, så det blir en jevn bue : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå