HagenJR Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 12-14 tror jeg ... er litt usikker, men rundt der : ) Da er det bare å henge i Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 ble sen kveld i natt å gitt prosjektet har tatt tid pga kundebiler som har vært prioritert, men nå er det bilen min som får seg en omgang ! men har fått gjort en del da : ) fått fiksa eksos, festa og tilpassa bakfanger, sparkla litt på bakluka ( ikke mye igjen der nå) slipa litt på resten av bilen, festa frontlykter, kobla opp til xenon i tåkelys. blir ikke disse eksos tuppene jeg skal ha.. blir 2*2 eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 dritfett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 synes faktisk de pottene var fete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 ja er litt usikker på de pottene selv, ettersom det er så my på bilen som er " annerledes kan jeg jo ta den med pottene også.. men er ikke noe stress å bytte de seinere da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Likte pottene men det ser ut som sånn neongreier.. burde kanskje bytte til noen som er cleane?? Digg ræv på'n nå :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 ja, liker ikke at de er "skrudd" rundt kanten.. kan komme seg når jeg får polert de å da : ) men får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Var kult med en tut på hver side i forhold til M3 eksos. Litt utenom det vanlige er jo ikke feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 har ikke blitt mye søvn de siste dagene nå... en liten powernæpp nå, så blir det lakking av fangere og allt som er løst inatt, å lakk av bilen imorgen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Gleder oss til bilder stå på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Heftig prosjekt! Gleder meg til å se det endelige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Heftig prosjekt! Gleder meg til å se det endelige resultatet +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 hærregud så trøtt : b har knapt sovet på to døgn for å få ferdig bilen : p fikk tak i prøve skilt idag, fra fradag til søndag.... bilen står fortsatt uten lakk, men vi gir oss ikke før den er lakka idag : D tror ikke jeg har tid til å legge ut bilder før bilen er ferdig, så dere får vente i spenning : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå