bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Skal bli spennende å se hvordan denne bli når den er ferdig Når du regner med å lakkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 alt skal være ferdig før jul : ) kjører opp 7.januar, så den skal være ferdig til da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 alt skal være ferdig før jul : ) kjører opp 7.januar, så den skal være ferdig til da : ) Såpass ja. Da har du litt arbeid før den tid skjønner jeg Blir vel noen timer med å tilpasse E46 baklyktene å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 er en del jobbing enda ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Flott jobb på fronten, så er sterk i troen på at du fikser det like godt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Da jeg var på din alder for tja 31 år siden eller no bygget jeg badlook bobler og hadde Capri GT og endel sykkler(oftest i deler). Hadde det mye gøy med det. Det ser ut til at du er en kløpper til å sveise og at du har planer i hodet du er i stand til å gjennomføre. Stå på og ta noen fine bilder av prosjektet ditt. Er til å være stolt av det der. Ene bobla mi med 600 karosseriarbeidstimer vraket jeg etter kort tid, så kjør pent å bruk innsiden av hode når du har fått lappen. Blir det svart bil eller planlegger du noe spenstig med lakkvalg også? Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Kult prosjekt. Stå på Gleder meg til å se hvordan den ser ut når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvorfor ikke kjøpe en e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvorfor ikke kjøpe en e46? Fordi det blir spesielt og kult! Digger prosjektet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Da jeg var på din alder for tja 31 år siden eller no bygget jeg badlook bobler og hadde Capri GT og endel sykkler(oftest i deler). Hadde det mye gøy med det. Det ser ut til at du er en kløpper til å sveise og at du har planer i hodet du er i stand til å gjennomføre. Stå på og ta noen fine bilder av prosjektet ditt. Er til å være stolt av det der. Ene bobla mi med 600 karosseriarbeidstimer vraket jeg etter kort tid, så kjør pent å bruk innsiden av hode når du har fått lappen.Blir det svart bil eller planlegger du noe spenstig med lakkvalg også? Pedro går igjen i familien det med bilbygging: ) svart topp og rød candy under, mulig det blir en "dæsj" flakes : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Hvorfor ikke kjøpe en e46? Fordi det blir spesielt og kult! Digger prosjektet ditt nettopp : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 monterte "spacerne" til leppa som jeg laga på skolen i dag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 noen som vet av noen billige hovedlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Nybygd bil med ny lakk fortjener nye hovedlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 får nye lykter om 14dager, men trenger noen nå for å få til fronten : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå