knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Har du ikke noe hoggeri i nærheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 jo, kan prøve der da : ) men får lånt den ene lykta oss en kompis, så får til den ene siden ganske snart : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 svart topp og rød candy under, mulig det blir en "dæsj" flakes : ) Nei... Om dere bruker så mange timer på og bygge bil, så ikke raser bilen med håpløs lakk! Fortjener noe annet enn 2delt lakk med flakes, det ser fryktelig billig ut, og det håpet jeg de fleste var færdige med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hmm, har du noe forslag til lakk da? vurderer bare rød candy å : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 hmm, har du noe forslag til lakk da? vurderer bare rød candy å : ) Den er jeg med på i allefall Er langt mellom røde biler i grunn, gøy med noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Todelt er som og skyte seg selv i foten. 4dørs e36 blir ikke bra med 2delt. Men det finns masse blå/rødfarger som går fint på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 har du sett caben til hjelde? den røde som går på steinkjer, vurderer den rød fargen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Det blir for horete for min del! Men det er din bil, ta den fargen du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 heh, men lakken er det siste jeg tenker på : ) koster meg ikke en krone eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 fikk lånt meg en lykt til : ) men mangler blinklys enda .. noen som vet av noen nettsider som selger noen kule lykter til e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 litt justering enda + skal ha badlook : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 koed.no har jo endel lykter, ikke ille priser heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Og ikke minst Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Gå for en skarp lys blå ala Avusblau eller Mauritiusblau? Mye pent i blått(Biaritz?) Eller hva med en dusere rødmetallik med litt bronse i? Venter i spenning på litt bilder! Hvordan skal det se ut innvendig? Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 www.gsbildeler.no har lykter :- ) Av fargevalg så hadde jeg valgt rød, hellrot eller noe innen rødfargen. men svarte detaljer. Shadowline lister og svarte felger. Tro meg, det er "FETT" fint Bare et eksempel på hvordan det kan bli :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå