sveinis Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Noen her inne fra Kristiansandsområdet som har en servicenullstiller? Har tatt oljeservice på bilen, men skulle gjerne fått nullstilt telleren. Om noen har noe til salgs er jeg også interessert i dette. Noen som vet om de vil gjøre slikt på verksted, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Lag en selv? (= Finn hvilke poler det er, ta to ledninger, stikk en i hver pol og koble dem sammen. Wosh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Noen her inne fra Kristiansandsområdet som har en servicenullstiller? Har tatt oljeservice på bilen, men skulle gjerne fått nullstilt telleren. Om noen har noe til salgs er jeg også interessert i dette. Noen som vet om de vil gjøre slikt på verksted, forresten? Bare å dette innom så kan jeg gjøre det for deg... Du må bare hjelpe meg å bryte opp garasjen min da fjernkontrollen er på nordsjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 gjør sikket slikt på bavaria eller kjell strømme.. Jeg har utsrtyr til dette hjemme.. men ligger syk.. men vis du vill vente så kan vi sikkert ordne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Her er en lett måte å gjøre det på; To reset the indicator: -The car should be off -hold down the left instrument button (the trip odometer reset) -while holding the key, turn the ignition to position 1 (radio) -you will see a test menu -keep holding the button -after maybe 10 seconds, the word "reset" will appear -let go of the button and press again -THe indicator is reset! Sakset fra denne siden her; http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... t-404.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 gjør sikket slikt på bavaria eller kjell strømme..Jeg har utsrtyr til dette hjemme.. men ligger syk.. men vis du vill vente så kan vi sikkert ordne det.. bavaria tar 1200kr for en slik jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå