Tomsti Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hei. Jeg prøver å vekke tåkelysa mine til live, enten har pærene gått, ellers så har en sikring gått. Men alt i sikringsboksen står på tysk, så noen som veit? eventuelt hvilket nummer den sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xploticx Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Nebellicht Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Nebelscheinwerfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Simpel har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 nå viser det seg at det ikke er sikringene. Jeg tror det ikke er pærene ettersom tåkelysa fungerte når jeg fikk bilen. ledningsbrudd ett sted? har prata med forrige eier om det, men tenkte på flere innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 kan jo være de har ryki for det om.. prøv å bytt.. mine røyk samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Finn fram et multimeter å mål i pæresokkelen, eventuelt bruk en prøvelampe. Er det ingen spenning, så feilsøk deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå