tmp Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Selger en komplett navi\tv som sitter i e39. Er i topp stand, og leveres helt komplett. Selges 3000,-, bud Kan ta noe gøy til e39 i bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 da med ledningsnett og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Har koplett delebil, så alt som trengs, kan jeg rive ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilkv Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Har koplett delebil, så alt som trengs, kan jeg rive ut ja.. Denne har en CD eller var det DVD-spiller i bagasjerommet, ikke sant? Krever ikke det at man bytter ledningene hele veien bak? Det er vel kanskje også forskjell på Touring og Sedan? TV-en er vel gammeldags analog TV som ikke fungerer lenger? Hvilke kart har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Det er den som har en cd\dvd-spiller bak ja. Har ett nytt kart i min egen touring fra 09, som jeg kan kopiere. Har du analoge signaler, kan du fortsatt få inn tv. Har så mye ledningsnett du trenger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 jump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hva skal du ha for navigasjon computer som er i bagasjerommet? Det er vel MK3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 tja, gi bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Forutsatt at den fremdeles virker så kommer jeg med et lite bud på 414,- pluss frakt. Jeg gir deg dette budet, da jeg vet at det ikke er noen stor etterspørsel på markedet etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Kan gi deg 2000 for alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Nå ser det ut som bilen blir solgt, med gps. Skjer det noe annet, kommer jeg tilbake med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Da er det 2000,- som er beste budet. Selv om ikke etterspørselen er stor, så beholder jeg det, istedet for og gi det bort. Etterspørselen etter Bugatti veyron, er ikke kjemp estor heller, men de gir ikke bort bilene fordet... Uten sammenligning forøvrig...hehe FrodeM har budet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Da er budet på 3000,- ink takrailsene jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå