tmp Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 mulig jeg kan ha facelift baklamper..Har xenon uorginale angeleyes også.. Ok. kan du ordne med bilder av dette? send gjerne som mms til 980 85 816. pris på desse delene, og trenger jeg noe ekstra for å bruke angeleyes'ene? tror ikke du trenger noe annet, men ligger en tråd med lampene her. Baklampene er orginale facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 ok. baklampene er røde og orange? da er de ikke så interessante for min del. link til angeleyes lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 å,det var de til 3000, som du også har sendt meg pm om. det blir altfor mye for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 baklampene er orginale med hvit blink.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 baklampene er orginale med hvit blink.. ok,pris for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 nja, sleng ut ett bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 nja, sleng ut ett bud!! trenger kun hvite plastdelene i så fall. 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Da har jeg missforstått deg, trodde du trengte til sedan jeg.. De er til sedan de jeg har liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Da har jeg missforstått deg, trodde du trengte til sedan jeg.. De er til sedan de jeg har liggende.. Jo,er til sedan! Men dersom det er kun ytterste del som er hvit,trenger jeg ikke resten. Var det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ytterste del som er hvit til e39 sedan? Baklyktene til E39 sedan er onepiece. Går ikke an å dele de vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ytterste del som er hvit til e39 sedan? Baklyktene til E39 sedan er onepiece. Går ikke an å dele de vel?? Ah, ok. Heh, vandt til E34 jeg. Kunne du sjekket pris på frakt til Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 kan sjekke frakt jeg, men er vell ett par hundre kroner... Er onepiece ja, og ikke mulig og dele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 kan sjekke frakt jeg, men er vell ett par hundre kroner...Er onepiece ja, og ikke mulig og dele.. par hundre kr i frakt for noen plastdeler? o_O} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 er jo ganske store lamper, pluss at de veier jo litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 http://www.posten.no/Produkter+og+tjene ... r/2005.cms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå