opeth84 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2005.cms Så pass ja. Posten er kriminelle når det gjelder fraktpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Er alt solgt? Har du navigasjonen baki, står det DVD på den? Har du radioenheten baki, hvilken utgave er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 er ikke solgt nei. SKal sjekke om det står dvd jeg.. Har radioenheten ja. Hviklen utgave er jeg usikker på, men hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 er ikke solgt nei. SKal sjekke om det står dvd jeg.. Har radioenheten ja. Hviklen utgave er jeg usikker på, men hvordan sjekker jeg det? Vil tru det står noe på radioenheten, eller så får du søke på nettet med de tallene som står på den. Vet ikke selv hvordan man ser forskjellen mellom utgavene (trur jeg har bm24 og er ute etter bm 52/53/54). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå