Gå til innhold

Mine biler :: Ny bil, E91 320i Lemans blå 8/11-18 side 11 ::


 Share

Anbefalte innlegg

Hentet bilen idag og verkstedet var sjokkert over hvor fatal hjulstilling var bak. Men bilen er nå tight som bare det og komforten er slik den skal være. Da gjenstår det bare å få hentet andre felger med andre vinterdekk imorgen for omlegging. De som står på nå blir potensielle banefelger/dekk når M-bil kommer innen noen år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått fullført full innvendig rens idag. Også med bilder 8)

(Nye M-tech innstegslister ble montert for en tid tilbake)

Bilder (nyyyytes):

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 4ff7163437

Fikk desverre ikke lastet opp bilder, tar det litt senere, imens nyt link :wink:

Det ble sinnsykt bra! Hvordan fikk du til dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått fullført full innvendig rens idag. Også med bilder 8)

(Nye M-tech innstegslister ble montert for en tid tilbake)

Bilder (nyyyytes):

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 4ff7163437

Fikk desverre ikke lastet opp bilder, tar det litt senere, imens nyt link :wink:

Det ble sinnsykt bra! Hvordan fikk du til dette? :P

Rensemaskin som heter Ghibli, tekstil-børste ja og Green Clean samt ca 8 timer. Ettersprayet med Leather Scent for frisk/ny skinn- duft i bilen. Før dette ble skinnseter renset, brukte ca 6 timer på skinnet med krem- behandling. Dog skal skinnet renses enda en gang + krem behandles en gang til, men først skal slitasje og riper i skinnet fikses. Må klippe av en bit av skinnet et sted for å få rette fargenyansen :wink:

Gjenstår skikkelig utvendig polering, men ser ut til at dette får vente til våren. Da er jeg noenlunde fornøyd, så får vi se om det blir noen oppgraderinger etterhvert.. Er arbeidsbil som jeg pendler ca 25mil hver dag med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jada da er bilen lagt ut på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25406173 og her viewtopic.php?f=45&t=170423 for salg.

Lurer på om jeg satte litt lav salgssum for allerede 10 timer etter jeg la ut annonsen på finn så ser det ut til at bilen er så godt som solgt... Kommer en kar om tirsdan med fly for å se på bilen og er bilen like bra som beskrevet i annonsen så er den solgt sa'n.

Har akkurat kostet på nye glødeplugger og skifte av kjølevæsken, så nå er det bare å tute å kjøre mil etter mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Da ble -99 525tdsa'n levert for ca 1 mnd siden og ny eier er strålende fornøyd. Det var noe rust i kanaler, dører og smått i glassdelen på bakluka jeg informerte kjøper om. Dette skulle ny eier ta og få fikset med en gang. Han lovte i tillegg å melde seg inn på bimmers.

Så får vi se hva bil som kommer i innkjørselen etterhvert. Mulig det blir annet merke enn bmw som pendlerbil/arbeidsbil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Da er ny bruksbil innkjøpt, ikke bimmer desverre. Måtte bøye meg for banken og skamme meg en så ny bil som overhodet mulig uten å blakke boka helt. Endte opp med en 2008 VW Transporter 2,5 tdi 4Motion 131hk.

Bilder:

xkc8dyivj4zu5j7szt0x.jpg

a9j8m6dq2zsww518ah19.jpg

e7v7nprq76dr1wn7kmyn.jpg

1ulm0y1nwzb0jrurnx22.jpg

a073k9zm6mno7798s31k.jpg

m0g9paovmgbda1crh9fu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

T5'n har nå fått oppdatering av motorstyringen originalt 130hk/340nm, nå ca 180hk/430nm :) I tillegg skal den gjennomgåes for rust, har funnet 3 rustskader utvendig, 1 av de får jeg garantert på garanti, de andre må jeg i verste fall dekke selv. Men allikevel de er ikke store så antar det ikke blir største kostnad for utbedring. Da er det bare noe steinsprutskader i panser, frontrute og over frontrute som gjenstår. Har spekulert på alu.felger men det får vente til sommerdekka er utslitte. Ellers funker bilen perfekt og er fornøyd med denne som bruks/arbeids- doning. Det er iallefall helt klart mye bedre bil enn HiAce :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har nå fått lagt 50 film på vindu framdører, resultatet ble knallbra, akkurat slik jeg ville ha det. Ser ut som originalt farget-glass. Får prøve å ta noen bilder senere når været blir bedre og bilen nyvasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Da er T5'n solgt for litt over 1mnd siden. Planen var egentlig å vente til over sommeren med kjøp av ny bil og denne gangen skulle det bli bmw. Men etter min far kjøpte seg en -06 X3 M-sport så ble savnet etter bmw for stort og klarte desverre ikke å la være :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Torbjørn E39 changed the title to Mine biler :: Ny bil (audi denne gangen) side 10 ::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...