Ivanrogov Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Finner lite meninger om justerbare senkesett på forumet. Mye av praten går i salgstråder, noe som blir OT. Tenkte jeg skulle kjøpe justerbart senkesett til E60`n min, da det store spørsmålet kom.. Hvilket ? Brukte FK Highsport til E46 touringen min sist, begge stagene som fulgte med ble ødlagte etter 1mnd. Fikk heller ikke senket den nok ned bak!? Brukte FK koningsport ? til E30 Touringen jeg hadde, alt fungerte veldig bra, men fikk heller ikke den skikkelig ned bak! Det jeg trenger er et senkesett som kan senke godt ned bak, da de fleste senkesettene har mer enn nok og gå på fram. Har du gode erfaringer med ditt senkesett? Hvor ble det kjøpt? Hvilke type er det? Fyr løs, legg gjerne ved linker til forhandlere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 kw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 jeg har kw senkesett, men fy fader for en dårlig service det er på senk.no bestilte senkesett 17 mars i år, ble lovt at det skulle komme på 10 dager, etter 3 uker ble jeg litt utålmodig og begynte og purre på det, så først i slutten av april komm detta etter masse masing på både mail og telefon.. i ettertid har nedre justeringskruen på detta gått i stykker, sendte derfor en ny mail til senk.no for og høre om jeg kunne få tak i en ny en. sendre ytterligere 2 mail til og telefon er ikke mulig og kontakte noen der på lenger, så etter 2 ukers tid får jeg mail med svar, og det jeg får som svar da er at dem lurer på hva som er problemet, så tydelig at dem ikke engang har lest mail som jeg har sendt dem.. så på vei hjem i fra oslo svingte jeg innom norsk bildelesenter som er overfirma eller noe sånt for senk.no forklarte problemet og fikk en ny del med meg uten problemer. en annen ting jeg er misfornøyd med er at forran så er justeringskruen i bånn hovedsaklig av plast, fjørskåla i top er helt av plast, samme er den lille skille delen mellom hovedfjøra og hjelpefjøra, detta er KW v1, stramminga til justeringa er også en zet skrue som stramme inn mot gjengene på coiloveren forran, dette kunne jeg helst sett at var kontraskrue alt i alt så er jeg fornøyd med senkesettet, bortsett fra at enkelte deler er av plast, komforen er bra, dama syns det er altfor stivt da men, hehe men for all del, styr unna senk.no og heller handle med norsk bildelsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Har også KW, v3 forøvrig, og er storfornøyd. Compositt-materialet som er brukt på KW skal være veldig bra ifølge både dem selv, importører og andre. Selv om jeg nå må bytte ene justeringsringen pga dårlig renhold før justering. Nå er norsk Bildelsenter hovedimportør av KW, så er lurest å gå gjennom dem hvis du skal ha KW. Angående set-skruene til justeringa så blir disse anbefalt å fjernes. De har ingen funksjon, og fjæra vil heller ikke røre på seg. Eneste misjon de har, er å ødelegge gjenger. Kast dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Sendte norsk bildelesenter en mail ang kw nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Angående set-skruene til justeringa så blir disse anbefalt å fjernes. De har ingen funksjon, og fjæra vil heller ikke røre på seg. Eneste misjon de har, er å ødelegge gjenger. Kast dem! fjøra mi rører på seg på den sida jeg ikke har z skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Rister litt liv i denne tråden igjen... - Lurer rett og slett på det samme som trådstarter. Jeg er primært int. i KW understell. lønner det seg å handle fra utlandet? Evt. noen som har erfaringer med service og priser hos norske/utenlandske forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Det spørst vel om du kan få det inn uten å betale moms på det eventuelt. Jeg sjekka opp idet når jeg skulle handle til min, men det lønna seg ikke. Nå fikk jeg i tillegg en del rabatt hos Senk.no mot dekaler på bil. Jeg opplever servicen dems veldig bra. Ene kompositt mutteren min rev seg på gjengene, og da fikk jeg ny i posten ganske kjappt uten kostnad. Angående leveringstid kan jeg ikke uttale meg, jeg måtte jo sende inn mine fjærben, så måtte de sende te til KW for ombygging. Tok vel et par måneder tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Har Supersport Black evulotion på min E39 og er meget fornøyd. mye komfor og senker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hadde KW v2 på ISen min. Meget fornøyd med dette. Kjøpte det på senk.no. Ikke kjøp noe derfra med mindre du ønsker ikke tilstedeværende service, maken til vanskelige folk å få tak i skal du leite lenge etter. Men for all del, kjøp KW, bare ikke derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 FK har slutta å lag justerbare senkesett til e30 sku bestill hær om dagen hos koed.. men fikk hør at FK har slutta å lag til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Tegn på at E30 er snart vetran ...tuller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 FK har slutta å lag justerbare senkesett til e30 sku bestill hær om dagen hos koed.. men fikk hør at FK har slutta å lag til e30 Mener de begynner å kutte ned på e34 og, hvertfall på senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senk.no Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Hei, Når det gjelder senk.no så eies det av Norsk Bildelsenter AS. Vedrørende senk.no har det skjedd mye i 2011, og nå i 2012 er dette full satsing. Jeg er nå kontaktperson når det gjelder KW og Weitec. Gode nyheter er at det fra nå og frem til 15.mars er vintertilbud på alt av justerbare senkesett. Prisene på hjemmesiden er dog ikke justert, så kontakt oss for et godt tilbud til din bil. Når det gjelder KW´s komposittringer så er det innvendig i denne også en stål ring. Bakgrunnen for at denne er laget i kompositt er at det tåler mye, testet opptil 10tonn trykk. Men er laget på en slik måte at istedet for at gjengene på fjærbene skal bli ødelagt, så ryker den. Hvorfor er det slik? Fordi det er mye rimeligere for kunden å kjøpe en slik ring som blir ødelagt når man justerer etter en lang hard vinter. En slik ring koster ca 250kr, mot en demper som koster desto mer;) KW´s kvalitet. For dere som er bmw folk er det vel morro og høre at KW er de som utvikler, produserer og leverer direkte til BMW M GMBH? Dette er ikke eneste bilprodusenten KW Samarbeider med. Andre som kan nevnes er Dodge Viper, AMG, Mosler, MTM, Novitec Rosso, Manthey, Gumpert Apollo etc. Er det noen spørsmål er det bare å kontakte meg på 32854040 eller på e-post kw@norskbildelsenter.no Med vennlig hilsen Lasse Sørensen Salgssjef Norsk Bildelsenter AS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senk.no Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Sola skinner, snø og is forsvinner. Så nå er det bare å kjøre på med senk Bare å sende meg en mail med navn, mobilnummer og reg nr. så får du et godt tilbud på KW eller Weitec:-) kw@norskbildelsenter.no eller 32854040 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå