Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt skryt av dekkonline her:

Søndag fant jeg ut at det kanskje snart var på tide å sko om Bimmeren, men så viste det seg at de gamle vinterdekkene var slitte, derfor panisk inn på Dekkonline.com for en liten handlerunde.

Bestilte meg 4stk Continental WinterContact TS 830P 215/45 R17 91V XL

Onsdag lå dekkene på tollpost i oslo klare for henting, og i dag sitter dekkene på bilen.

Dette er andre gangen jeg bestiller dekk fra dekkonline og dekkene sitter på bilen under en uke etterpå.

BILLIGE RASKE OG GOD SERVICE

Anbefalles på det sterkeste

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kjørte med Continental WinterContact TS 830 P (dog i dimensjonen 195/65-15) vinteren 2008/09 og kan absolutt anbefale disse dekkene... iallefall på en E46 Touring. Man skal imidlertid være oppmerksom på at disse dekkene er såkalte kontinentale vinterdekk og egenskapene når det er skikkelig kaldt eller veldig mye sne er derfor begrenset. Til en typisk vinter i f.eks Oslo er de imidlertid meget bra. Dekkene er hastighetsbegrenset til 190 Km/t. Jeg betalte ca. 460 danske kroner pr. dekk inkl. montering.

Skrevet

Handlet på dekkonline 3-4 ganger, og har alltid hatt dekkene innenj en uke. Det ssmme har alle jeg kjenner som har handlet derifra. Meget fornøyd :)

Skrevet
betalte 1800kr for dekk, 1.5 år senere har jeg ikke fått dekket enda...

Bedragere.

Oversett hentelapp/telefon fra tollpost/glemt å hente dem?

Nytter ikke å sitte 1 år etter å klage. Det skulle du gjort etter max 2 uker!

Skrevet

Bedragere.

Har kun gode erfaringer med dekkonline. Er sikker på at de hadde ordna opp for lenge siden dersom du ikke har fått dekket ditt. Men noe sier meg at du skriver tull..(etter å ha lest flere useriøse innlegg fra deg i andre tråder idag).

Skrevet

Bedragere.

Har kun gode erfaringer med dekkonline. Er sikker på at de hadde ordna opp for lenge siden dersom du ikke har fått dekket ditt. Men noe sier meg at du skriver tull..(etter å ha lest flere useriøse innlegg fra deg i andre tråder idag).

Så du påstår at jeg har dekket mitt her hjemme? da vil jeg gjerne at du viser meg hvor. Så skal jeg finne det fram med engang :roll:

Skrevet

Bedragere.

Så du påstår at jeg har dekket mitt her hjemme? da vil jeg gjerne at du viser meg hvor. Så skal jeg finne det fram med engang :roll:

Makan til tullprat! Å hvorfor har du ikke gjort noe med det da etter 1.5år? Sitter du å venter enda?

Dekkonline kan anbefales på det sterkeste, både på pris og service.

:)

Skrevet

Kjøpte akkurat 4stk Vredestein SNOWTRAC 3 175/70 R14 til den nette sum av 2300,- levert på døra.

Dekkene hadde produksjonsdato uke 36 09

Veldig fornøyd :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...