Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir mektig feil å skrive "heldigvis var det ikke bmw" osv i slike situasjoner. Når en eller flere personer har mistet livet/skadet seg i ei trafikkulykke driter man i hvilken bil de kjørte. Biler kan erstattes, det kan ikke menneskeliv.

Det er vertfall min mening.

Skrevet
Synes det blir mektig feil å skrive "heldigvis var det ikke bmw" osv i slike situasjoner. Når en eller flere personer har mistet livet/skadet seg i ei trafikkulykke driter man i hvilken bil de kjørte. Biler kan erstattes, det kan ikke menneskeliv.

Det er vertfall min mening.

Reagerte på det innlegget jeg også og veldig enig med deg i at mennesker kan ikke erstattes. Jeg tenker at han ikke er tørr bak øra ennå.

Skrevet

http://dt.no/article/20091112/RHNYHETER/128528440

Kjører strekningen hver dag, og det er en svingete vei, og i den retningen han kjørte, er det høyresving, og et "lite hopp" akkurat i svingen.. har nok lettet litt, og kommet over i motsatt kjørebane....

Er 80 grense på stedet, men må nok ha ligget i min 120 for å "lette",- om han ikke har defekte dempere da..

Uansett tragiskt...,- blir nok nedsatt fartsgrense og kontroller istedet for at de gidder å fikse veien til normal standard...

Skrevet

Den siste som er nevnt, her fra Kvinesdal faktisk, er en Opel Omega.

Skikkelig tragisk, skjedde en kilometer fra hvor jeg bor.

Mamma trodde noen dunka i hardt i veggen her i huset, men det var faktisk smellet hun hørte. Et veldig stort tre som knakk tvers av.

Ingen tvil om at årsaken var en helvetes fart. Tragisk... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...