microkypex Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hei her her mitt første bil prosjekt. Bilen var en helt orginal 91mod 325i. Jeg kjøpte den desember 08 og har vært ett rullandes projekt. Det jeg har gjort med den er: Body kit av div merker som jeg selv har bygd om og tilpasset. Komplett ny forstilling Coilover kit Camber kit Brembo slissa skiver Remus eksos Da har jeg oppdatert bimmern litt.12/04.2010 Montert in M3 forsterkninger i bakstilinga Byttet ut alle foringer med Urethan foringer Montert stab stag foran og bak Prøvd og montere solfilm med litt for mye hastverk og ventandes fylle kule. Resultatet ble skremmandes. (så er nok nødt til å gjøre det en gang til og denne gang med god tid og rutene ute:D) Da var det ny oppdatering igjen 19/4.2011 Byttet motor 1992 m50b25 gått 120k Bygd om fra autolat til manuell (m3 5trinns kasse) og m3 mellom aksling Byttet hele forstilinga på nytt (flotte veier i norge ja) Hjul lager begge sider foran. Bak blir skiftet etter påska Brembo skiver bak og grenstuff foran og bak Montert inn tårnstag foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Bra med info i denna tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hvordan farge er det der? : D Mer info!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Det er lilla pearl metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 carbonschwarz tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 glasfibber sjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Jupp er glassfiber skjermer og støpte glassfiber skjerm breddere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Skikkelig tøff bil du har der. Men personlig ville jeg byttet til facelift frontplate og griller før lakkering Men uansett en stilig bil som du slipper å se kopi av etter vegene Morro å skille seg ut litt Likte fargen også P.S Behold felgene på nederste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Takker takker: Jeg tenkte å på å sette inn facelift men stort sett alle E36 har det nu. Felgan på biln nå er mine 18" vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Så først etterhvert at den faktisk var bredda og gjort ganske mye med, noe som er positivt Men så ikke helt heldig ut den lakkeringa der, selv om fargen var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Denne likte jeg veldig, uvanelig og spesiell kombinasjon, litt mer info er ikke skadelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Så først etterhvert at den faktisk var bredda og gjort ganske mye med, noe som er positivt Men så ikke helt heldig ut den lakkeringa der, selv om fargen var fin Mulig det bare er dårlig kamera? Pen bil, skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Så først etterhvert at den faktisk var bredda og gjort ganske mye med, noe som er positivt Men så ikke helt heldig ut den lakkeringa der, selv om fargen var fin Mulig det bare er dårlig kamera? Pen bil, skiller seg ut Ja bildene er tatt med mobiltelefon Her er en link til youtube Kvaliteten på filmen er noe bedre en bildene, bilen er litt skitten etter å ha kjørt på snø. Det kommer mere info om bilen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 hvor kjøpte du bredderene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Synes disse felgene kledde bilen meget godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå