Gå til innhold

Får man godkjent 8,5" felg forran og 9,5" bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tema sier så lurer jeg på om det går ann og få godkjent 2 forskjellige felgbredder på bilen? har pratet med ett par stykker, og dem prater rundt hverandre, han ene mener det ikke skal være noe prob, mens han andre sier at det ikke går ann.

Noen som har noe erfaring her?

Tenkte jeg skulle godkjenne felgene på bilen, og kjedelig å kjøpe noe man ikke får godkjent.

Håper at noen veit noe om dette.

Mvh

Skrevet
Må man ha TUV papirer på felger som skal godkjennes? :?

Ja! Og også papirer som viser at felgene med er godkjent som et sett, om det dreier seg om ulike bredder foran og bak..

Er mange felger som selges i ulike bredder, men hvor det er Tüv papirer til hver enkelt bredde, det er da ikke godt nok..

Jeg godkjente min E36 med 8.5 og 10*17..

Skrevet

Ja! Og også papirer som viser at felgene med er godkjent som et sett, om det dreier seg om ulike bredder foran og bak..

Er mange felger som selges i ulike bredder, men hvor det er Tüv papirer til hver enkelt bredde, det er da ikke godt nok..

Man kan godkjenne felger uten Tüv-dokumentasjon hvis bilen har blitt levert med samme felg- og dekkdimmensjon originalt. Feks samme dimmensjoner som på E36 m3 på en vanlig e36.

Skrevet

Har kjøpt meg nye (brukte) felger. 8,5 foran og 9,5 bak er 19" Alpina New Style replika. Hvor kan jeg få tak i TUV-papirer på disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...