Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ha venta til våren. Da kommer det vel nye felgpakker på GS. 19" med kant er utrolig grymt på E34..

Skrevet
Wow, det så gromt ut. :)

Men lurer på om 18" ikke blir for "pinglete" eller ser for lite ut?

Nei...jeg syntes iallefall ikke det!

Det som ser pinglete ut er 8*19 med 225/35-19...

Jeg syntes E34 kan være kule med 17" også.. Men det må være 10*17" bak 8)

Det jeg mener å si er vel at bredden har endel å si på om det ser kult ut eller ikke :)

Skrevet

Jeg er av den oppfatningen at felg og senk følger hverandre som hånd i hanske. Du kan ha 20" felg uten senk og "utseende" henger ikke på greip, mens du kan ha 17"-18" med riktig senk og det ser helt rått ut.

Når det er sagt så har felger med kant en tendes til å se "mindre" ut enn en felg med eiker som går kant kant med rullebanen til selve felgen..

Skrevet

nå kan ikke jeg se det bildet av den M5'en der oppe (blokkert på nettet her), men generelt sett synes jeg personlig at alt over 18" ser fjottete ut på E34. dog noen felgtyper kler 19" (felger med step-up kant osv.)

Skrevet
Jeg er av den oppfatningen at felg og senk følger hverandre som hånd i hanske. Du kan ha 20" felg uten senk og "utseende" henger ikke på greip, mens du kan ha 17"-18" med riktig senk og det ser helt rått ut.

Når det er sagt så har felger med kant en tendes til å se "mindre" ut enn en felg med eiker som går kant kant med rullebanen til selve felgen..

Enig med fish!

Skrevet

Enig med fish!

Må si meg enig, men vet liksom ikke om disse felgene blir bra på e34.

Bilen er senket 35/30 forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...