Just-turbodiesel Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 alle har godt av og høre/se denne filmen, varmer enhver motorsportsinteressert sin sjel. Ikke BMW riktignok, men det må da være rått?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 bare hør på den lyden! <3 Er egentlig stor fan av japser, kanskje ikke noe man burde skrive her inne på bimmers? haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Var noe spesiellt med den lyden... Hørtes ut som en gammal R-sykkel Men sikkert dritmorsom å kjøre denne her da. Jeg hadde ikke yppet mot denne i 318 min i hvertfall. Eller... jo, det hadde jeg. Men jeg hadde tapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Herlig å høre best motoring-folk kjøre. Mellomgassingene sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Herlig å høre best motoring-folk kjøre. Mellomgassingene sitter http://www.youtube.com/watch?v=CjDL6XJG_hg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Er ikke helt ute han heller nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 den porscha rev seg løs litt ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Oy,oy,oy....får minner fra når jeg hadde min Datsun 240Z, 1971 mod. Ble importert fra California i 2000 hvor det var satt i en trimmet ,helt rå motor i den. Var en 2.8L. som var bora opp, kvasse kammer, 3 dobble Weber forgassere, MSD tenningsanlegg, grenrør og rustfri eksos. Under 3000 o/min. var der nesten ingenting. Men over 3000: enorm respons og lyd! Kunne dra den til over 8000 O/min! Vi kallte den bare Kawasakièn pga. lyden. Meget morsom bil og kjøre...1050kg og 200 "suge HK" på bakhjulet. Husker at når jeg satt i setet og rulla ned vinduet, kunne jeg ta på bakhjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hakazuka er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 heftig! den porcha der hadde brutal lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Her er også noen gode 70/80 talls lyder Heftige lyder fra BMW`ene, men morsom lyd fra den S4`en mot slutten å, spesielt når den kommer rett imot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 heftig!den porcha der hadde brutal lyd Walter Röhrl ratter den klassiske 911´en helt fantastisk. De som har kjørt en gammel Porsche av den såkalte G-serien (1973-89) vet hvor vanskelig det er å ratte den skikkelig når det går ordentlig unna. Det er interessant å se hvordan Röhrl går relativt langsomt inn i svingene for så å dra på når han er halveis igjennom. Fordekkene slipper, men han gir bare mer gass for å rette opp dette iom. at bakdekkene har fått feste og bilens tyngdepunkt er flyttet fremover. Dette er en klassisk teknikk for å holde en gammel 911 på veien. For å gjøre dette i den hastigheten som Röhrl presterer må man ha baller av titan... bilen slipper lett foran og det kan gå galt veldig fort hvis man ikke vet hva man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 M1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Her er også noen gode 70/80 talls lyder Heftige lyder fra BMW`ene, men morsom lyd fra den S4`en mot slutten å, spesielt når den kommer rett imot Den Dalta S4'en gikk jo heilt hinnsides Var noe kjent med den lyden der, og kom på hvor jeg hadde hørt den før, hehe http://www.youtube.com/watch?v=hiqEZg3jQJo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Her er også noen gode 70/80 talls lyder Heftige lyder fra BMW`ene, men morsom lyd fra den S4`en mot slutten å, spesielt når den kommer rett imot Den Dalta S4'en gikk jo heilt hinnsides Var noe kjent med den lyden der, og kom på hvor jeg hadde hørt den før, hehe http://www.youtube.com/watch?v=hiqEZg3jQJo Hehe Her er forøvrig en annen "ladelyd" æ finner kul http://www.metacafe.com/watch/387234/big_daddy_cool/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå