Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på div forum for å finne info om passaten. må bare si at ingen i norge kan måle seg med bimmers. nok til å få en til å angre vw kjøp . noen med erfaring fra vw audi forumet? verdt å melde seg inn i?

Skrevet

Jeg har ikke akkurat så mye erfaring med VW Audi forumet, men kan si så mye som at jeg var i samme situasjon som du for ett par år siden.

Kjøpte meg en 2000 mod VW Beetle 1,9 tdi som "konebil", og fant fort ut at her trengte jeg ett forum, for å finne ut av diverse tekniske feil.

Det som forbauset meg mest med det forumet, var at dersom man meldte seg inn i slutten av kalenderåret, og betalte noen hundrelapper, så var man bare medlem ut året!!?? :roll:

Liker mye bedre oppsettet her inne. Mye mer brukervennlig spør du meg :)

Skrevet

Man kan jo lese i Audi/vw forumet men jeg synes ikke det er like populært som bimmers. Mye bedre her, det er dessuten litt "øde" på Audi/VW forumet synes jeg

Skrevet

jeg er en del på audi vw forumet også grunnet golf 1 prosjekt, og syns det er et kjempe forum... siden man må betale og melde seg inn med fult navn er det litt mer seriøst og forumet er veldig brukervenlig og fint...

ikke for å skryte det opp i himmelen, for bimmers er et sted med veldig mange med som sitter på en god del opplysninger om bmw og deler samme interesse som meg, nemlig bmw.. :)

Skrevet

VACN er jo Norges største merkeavhengige klubb så vil absolutt tro forumet duger. Har hørt mye bta om det, men også at det er veldig strengt med OT osv...

Men at Bimmers.no er best er jeg helt enig i :D

Skrevet
VACN er jo Norges største merkeavhengige klubb så vil absolutt tro forumet duger. Har hørt mye bta om det, men også at det er veldig strengt med OT osv...

De har, akkurat som bimmers, en egen OT-del..så det funker veldig bra :) Jeg er veldig fornøyd med VACN-forumet, men her inne er det jo selvfølgelig litt mer aktivitet da det er gratis å bli medlem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...