Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde de med meg også. God service fra de :wink:

Har ingenting å si på kvaliteten. Koster tross alt det samme som en halv pære her i Norge :wink:

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kitet var av ekte Kina-kvalitet, forøvrig sendt fra lager i Beijing. Passformen på pærene mot sokler er mildt sagt dårlig, men fikk det montert med å bryte litt mer enn hva jeg tror er godt. Når man slår på med kalde pærer tar det rundt 2 sekund før lyset er bra. Sammenlignet med de originale xenon jeg har i nærlysene blir dette bare latterlig. De pærene lyser maskimalt etter et halv sekund. Fargen skal være den samme som originalt (4300k) men visuelt er det ikke i nærheten engang. Lyset ble dog ekstremt bra bare temperaturen i pæra er der. Alle koblingene er tvilsomt designet og koblingen på ballasten passer ikke helt med kontakten

Pris terningkast 6

Frakt terningkast 6

Passform terningkast 1

Kvalitet terningkast 2 (kun førsteinntrykk)

Alt i alt terningkast 4

Jeg hadde ærlig talt ikke så store forventninger til den prisen, men har gitt det et forsøk. Forventer ikke at det skal vare i åresvis for å si det sånn og når mørketiden her oppe er over røsker jeg dritten rett av igjen. Man får som regel hva man betaler for.

Har montert slike kit på mange biler nå, og passformen på pærer osv har alltid vært strålende. Er jo mange forhandlere her i norge som selger de samme kit'ene, men til tre dobbel pris.. Disse settene er også utviklet og lisensiert av hella mener jeg det står på pakka...

Skrevet
17 dollar? fikk oppgitt 60 dollar jeg.. hmm

Jeg betalte 59 dollar for kitet pluss 17 og noe veldig smått for frakten. Totalt ca 450,-. Det tok forøvrig under 2 døgn fra jeg betalte til jeg stod med esken i hånda her hjemme!

Kitet var av ekte Kina-kvalitet, forøvrig sendt fra lager i Beijing. Passformen på pærene mot sokler er mildt sagt dårlig, men fikk det montert med å bryte litt mer enn hva jeg tror er godt. Når man slår på med kalde pærer tar det rundt 2 sekund før lyset er bra. Sammenlignet med de originale xenon jeg har i nærlysene blir dette bare latterlig. De pærene lyser maskimalt etter et halv sekund. Fargen skal være den samme som originalt (4300k) men visuelt er det ikke i nærheten engang. Lyset ble dog ekstremt bra bare temperaturen i pæra er der. Alle koblingene er tvilsomt designet og koblingen på ballasten passer ikke helt med kontakten

Pris terningkast 6

Frakt terningkast 6

Passform terningkast 1

Kvalitet terningkast 2 (kun førsteinntrykk)

Alt i alt terningkast 4

Jeg hadde ærlig talt ikke så store forventninger til den prisen, men har gitt det et forsøk. Forventer ikke at det skal vare i åresvis for å si det sånn og når mørketiden her oppe er over røsker jeg dritten rett av igjen. Man får som regel hva man betaler for.

dææh... litt av en uttalelse.. jaja.. vær sin smak..

men å sammenligne et konverterings kit med orginal XENON.. det er jo DET som er latterlig!

du har bmw... orginal pæra di ligger på en 12-1500 kroner PER stykk.. JA det er bedre kvalitet... men får du så mye som en PITTEliten dråpe innpå pæra vil den mest sannsylig gå ..

å da må du betale 1500 kroner for EN pære... å IKKE minst om ballasten din ryker.. da regner jeg med du må punge ut med en 7-8000 kroner for nytt...

mens jeg derimot .. betaler GLADELIG (min pris hos vvme på 350 kroner) for et kit.. hvis en pære går...

da har jeg plutselig 1 som funker.. og en som har gått (som jeg bytter ut .. + at jeg har en til overs.. altså .. jeg kan kjøpe oppimot 4 KIT altså 8 pærer for det du betaler for en pære

har hatt mitt nå over 1 år ... å da har di lyst VÆR dag... flere timer om dagen..

jeg har tilogmed byttet (det første kittet) fra forrige bilen til den jeg har nå.

alt som har skjedd er at fargen på ene pæra har falma PITTELITT noe du ikke legger så godt merke til...

men men ... som jeg sa tidligere:) vær sin smak :)

vvme sine produkter startet så vidt jeg veit med å bli produsert i USA... det er designet i TYSKLAND .. å det er HELLA sitt design:)

grunnen at det blir lagd i kina er pga produksjonsprisen regner jeg med! :)

Skrevet

Xenon er xenon, ergo føler jeg det er fair å sammenligne. Jeg har brukt det originale som fungerer utmerket som referanse.

Jeg tok faktisk tiden med stoppeklokke fra jeg slo på fjernlyset med kalde pærer. Det tok ca. 2 sekund før lyset var tilsvarende en vanling Osram/Philips halogenpære, men det gikk opp mot 4 sekund (!!!) før lyset var på topp.

Passformen på det jeg mottok var mildt sagt latterlig. Målte dimensjon på pærene kontra halogenpærene og de var en halv millimeter større diameter på sokkelen. "Klørne" som griper i sokkelen på lykta var 1mm tykkere og jeg måtte i realiteten bryte det på plass. Kablene som står fra lykten til ballaset passer rett og slett ikke da låseklipen på pluggen ikke er lang nok til å få mothold på ballasten.

Hvem som helst kan hevde at designet er fra Tyskland og kopi av Hella (den infoen har forøvrig ikke jeg sett), men det sier ingenting om kvaliteten. Dette er og blir en billig, simpel kopi. Plugger, koblinger og annet ligner jo ikke engang på løsningene fra Hella som er originalt på min bil.Det fungerer jo forsåvidt men det er langtfra bra. Som sagt VVME-kitet helt greit til den prisen, men kvalitet er det ikke! I allefall ikke det jeg har mottatt.

Skrevet

vil du samle opp til èn stor bestilling, å få alt hjem til deg? skal vi forhåndsbetale deg da? sett en dato på første siden når bestillingen skal sendes, så har vi noe å gå utifra, så det ikke bare blir rot..

Skrevet

virker ikke som det er så mange som er ivrig på å bestille, har kun fått en pm, som jeg skal sjekke ut i kveld. dere som er INTR i å være med på dette send meg en PM! venter litt med å finne ut dato da jeg først vi se interessen av dette.

Skrevet

Jeg har solgt og montert mye fra VVME, har ikke fått klager og monterte selv D2S 4300k pærer på en '03 9-3 ss idag. Ikke noe å si på passform.

Men er det noe å spare på gruppekjøp? skal jo sendes ut når det kommer til Norge også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...