Mexos Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Ble fin med m-fronten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Humman Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Ble lekkert med M-plast Kjenner foresten han som hadde bilen før deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ble lekkert med M-plast Kjenner foresten han som hadde bilen før deg cool. kan du spørre han om hvor når han kjøpte felgene? sist onsdag fikk jeg ny "coated" frontrute, samt 40% sotfilm på resten. ble veldig pent bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 litt tidlig, men sommerlugga er kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 De refleksene bak der må bort!! Lakk eller kjøp Mfanger bak også, er så horrible Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Det er jo ikke sååå tidlig. Jeg har kjørt på sommerdekk siden torsdag Det er godt å få av vinterdekk og kunne kle bilen opp til fest igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 hehe... så ille er de ikke, syns jeg. de får bli til d evt blir m-fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Lakk på sprayboks med klarlakk koster ikke mer enn 200kr og er en stor invistering i å få vekk refleksene. Løp og kjøp. Større forandring for så lite penger får du ikke. Forøvrig meget lekkert med sommerhjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lakk på sprayboks med klarlakk koster ikke mer enn 200kr og er en stor invistering i å få vekk refleksene. Løp og kjøp. Større forandring for så lite penger får du ikke. Forøvrig meget lekkert med sommerhjulene.. jobber på ett karosseriverksted så lakk er ikke noe problem. men skjønner ikke hva som er så styggt med de reflexene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sercox Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Meget pent eksemplar dette. Min 318 (E36) begynner å bli sliten nå, så sikler på en E60 nå som jeg er ferdig med ingeniørutdannelsen min. Men er mange biler som er fine, men de har ikke M-fangere. Hvor kjøpte du ditt sett? -Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Meget pent eksemplar dette. Min 318 (E36) begynner å bli sliten nå, så sikler på en E60 nå som jeg er ferdig med ingeniørutdannelsen min. Men er mange biler som er fine, men de har ikke M-fangere. Hvor kjøpte du ditt sett?-Robert hei. fikk tak i fangern brukt via en som jobber på ett bmw verksted. så har kun fronten, men sideskjørt og bakfanger er øverst på lista du får jo m-sport settet for rundt 12.000,- på gs eller koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Ja, m-fangerne bør komme på ganske fort nå gitt :- ) Med det samme du bytter bakfanger. Så skaff deg en stuss, blir så mye bedre da :- ) Forresten, tenkt noe mere på det projektet om å bytte til ny lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 blir ikke ny "stuss" isåfall, blir ny bakpotte. facelift lyktene (bak) er også på lista. vi får se hva som skjer iløpet av sommern har 2 biler i tillegg og så kommer det en skikkelig pengesluker om 4ukers tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Vet du om kvalitets facelift lykter? Noe jeg også kunne tenkt meg, men er utrolig dårlig på Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 tror ikke du får bedre enn dette http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-5-Se ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå