scoot Skrevet November 19, 2009 Skrevet November 19, 2009 Heisann LA merke til en ny irriterende ting ved bilen i dag. Hvis jeg gir bånn gass i 1. og 2. gir vibrerer bilen merkverdig midt på turtallsregisteret. Virker som noe er i skikkelig ubalanse, samt er det en rar lyd hvis jeg holder på girspaken og gir på i 5. gir. Men har vanskelig for å tro girkassa er på vei til å gå, girskift går glatt, ingen ulyder ved giring eller ved igangkjøring. KAn det være noe i giroverføringa som er løst og vibrerer som forårsaker lyden, har montert shortshift ? KAn vibreringa være eksos, eller mellomaksel? anyone please?
scoot Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 skal nevnes jeg har et dårlig trøstelager i clutchen, kan det være det som begynner å ta ordentlig kvelden?
Oil drop man Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hardy kobling eller mellomakseloppheng....
scoot Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Tusen takk! trenger virkelig tips på den her. Men er det ikke rart at det kun er i 1. og 2. gir? :S
scoot Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Mellomakseloppheng, er dette lageret som selve aksel "ligger" i?
scoot Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Takk. Har forøvrig tråla diverse nettsider nå og funnet ut at dette også kan skyldes dårlig gnist på en av pluggene?
Fredrik Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Det kan også være clutchen som begynner å bli sliten eller svinghjulet.
scoot Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 Men da tenker jo jeg automatisk; Mer fart desto mer vibrasjon. Hvorfor kun 1. og 2. gir? Og burde ikke clutchen slure?
E28 TURBO Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Har jo fått masse gode tips. Sjekk disse først, bilen blir ikke i orden av å sitte å kikke på internet sider.
scoot Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Godt poeng, dog kjipt å demontere halve bilen under for å finne ut det var feil
Lillen Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Skrev visst i den andre tråden din, men kan jo legge til det samme her sjekk boltene som fester mellomakselen din til hardyen, har samme bil som deg, og hadde samme problemet. mine bolter hadde løsnet av uvisse grunner. festet alle sammen, og problemet var borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå