Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og en kompis skal lage oss noe slikt kjørestoler til PS3.

Så vi er enda på idéstadiet. Vi er ikke profesjonelle og vi tar heller ikke spillene så veldig seriøst så noe superdyrt er ikke interessant, vi kjører bare for moroskyld. Vi har luftet ideen om å få tak i et BMW-interiør og også ha et passasjersete. (Vi har tilgang til sveising og metall så material er ikke problem). Ratt blir G27.

Hva tror dere om det?

Innspill og forslag mottas, prosjektet bil ikke påbegynt før etter nyttår.

Også om noen plutselig finner på at de skal gi bort eller selge et interiør billig, rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min PS3 slo seg av og blinker nå rødt. Overheting og trenger tid til å kjøles eller såkalt ring of death??

Mest sannsynlig overoppheting. Få tak i slik vifte man setter på, bruker opp en USB-port, men verdt det.

Blinker fortsatt :( Det er 60GB førsteutgaven som også spiller PS2 spill, så jeg vil helst ikke miste maskina... Ikke minst med tanke på alle de titalls timene med GT5 spilling siste uka :(

Har i det minste 5 års garanti, har jeg ikke?? Hvis jeg finner kvitteringa, that is.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min PS3 slo seg av og blinker nå rødt. Overheting og trenger tid til å kjøles eller såkalt ring of death??

Ring of death er Xbox det, altså at ringen rundt av og på knappen lyser orange ellerno. Er typisk x-box feil og den må byttes ut :)

Men virker som du har overoppheta din. . Aldri hørt det har skjedd med PS3 før. Tror faktisk det har skjedd min en gang også, men startet etter 20min igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring of death er Xbox det, altså at ringen rundt av og på knappen lyser orange ellerno. Er typisk x-box feil og den må byttes ut :)

Men virker som du har overoppheta din. . Aldri hørt det har skjedd med PS3 før. Tror faktisk det har skjedd min en gang også, men startet etter 20min igjen :)

Jeg vet at det er 360-greie, tenkte bare at det var noe lignende som skjedde her nå.

Jeg drev bare å kjørte av demoer gjennom showroomet i Gran Turismo 5, 5. timen den var på. Tror all in-game 3D genereringa som garantert presser PS3en for hva den er verdt fikk maskina til å kneble...

Mye mulig du har fått YLOD problemet. Ikke ukjent tidlig gen. PS3 problem.

http://www.ylod.org/

Takk for linken, får prøve å koble fra alle kabler og tilbake igjen...

Ble litt deprimert jeg nå, hehe. Bruker maskinen til avspilling av filmbiblioteket, og uten den (og uten penger til overs, da jeg er arbeidsledig for tiden) blir kveldene så sykt kjedelige :P Perfekt timing for vintern og alle dødtimene i jula :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...