Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Står fast jeg nå, skal starte på expert, men har verken brukbare biler eller penger. Hva gjør jeg? Orker ikke kjøre x antall runder for og tjene opp småpenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 om du ikke har klart å skaffe deg bra nok biler og cash til det så må du kjøre x antal runder for å spare opp kroner til bil og oppgraderinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Ah, hadde ikke kjørt Special, det var jo en del penger og hente der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 har dette logitech g25, en ting som iriterer meg er at jeg får ikke justert sving radiusn på rattet om dere sjønner.. og holde på og svinge 180 grader går ikke, eller er det bare jeg som IKKE klarer og finne justeringene? kunne tenkt meg full sving på 90grader.. anybody? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 har dette logitech g25, en ting som iriterer meg er at jeg får ikke justert sving radiusn på rattet om dere sjønner.. og holde på og svinge 180 grader går ikke, eller er det bare jeg som IKKE klarer og finne justeringene? kunne tenkt meg full sving på 90grader.. anybody? Burde være på GT5 nå det er til og med på Live for Speed S2, som er sikkert 10år gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 har dette logitech g25, en ting som iriterer meg er at jeg får ikke justert sving radiusn på rattet om dere sjønner.. og holde på og svinge 180 grader går ikke, eller er det bare jeg som IKKE klarer og finne justeringene? kunne tenkt meg full sving på 90grader.. anybody? Burde være på GT5 nå det er til og med på Live for Speed S2, som er sikkert 10år gammelt har lett inn og ut nå finner ikke noe justeringer har litt vanskliheter med drifting med ratt, mtp jeg må svinge to og en hall runde med ratte på en full sleng, og rette opp kontran kan jeg bare glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 I virkeligheten er det jo enda mer utslag på rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Men du har en litt annen følelse med rattet i virkeligheten, samt så er det lettere å jobbe med kontraen der. Sykt stress å drifte med ratt med 900-graders rotering hvertfall, så er greiere med å bare bruke håndkontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Mangler selvsagt litt følelse fra virkligheten, men man må jo strengt tatt ratte mindre. Håndkontrollen er selvsagt supereffektiv da du går lock-til-lock på 0,1 sekund, men spesielt realistisk er det ikke. Virker som mange tror drifting er lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 lett er det ikke, men så vanskli er det heller ikke det jeg mente er at det vanskli og drifte på gt5 med ratt og pedaler, for rattet er så lite, og man må jo volta rattet for en liten kontra så om man fikk juster rattomslaget på gt5 til 90 grader så hadde det ikke vert noe problem og drifte og håntere kontraer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Mangler selvsagt litt følelse fra virkligheten, men man må jo strengt tatt ratte mindre. Håndkontrollen er selvsagt supereffektiv da du går lock-til-lock på 0,1 sekund, men spesielt realistisk er det ikke. Virker som mange tror drifting er lett? Gjør det vanskligere å kjøre vanlig på bane også, hvertfall på Nascar osv. Er veldig vansklig å få en stødig sving uten rykk og napp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Nascar var ganske lett med ratt, bare å ta det med ro. Stødige bevegelser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Mitt driving force pro har fullt rattutslag omtrent på 90 grader, iallefall ikke etter 180, egentlig ganske digg Kan gjerne bytte ratt dersom du vil det mrmpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Med Driving Force Pro er det mulig å dra ut strømtilførselen, og fremdeles bruke rattet. Mister all motstand, men også all styrefølelse hehe Så blir litt vinn-tap situasjon det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Hmm, jeg får ikke spillt med mitt ratt dersom strømmen ikke er inne, eller.. har aldri testet å dra ut strømmen når er i ett løp, men om den ikke er i når jeg skrur på ps3'n, fungerer det iallefall dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå