Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

hehe, jepp!

Har spilt det litt over ett år nå, siste 6 månede online. Og det er etter det jeg har virkelig blitt god. Bli pushet av andre, lære andres kjørestil og teknik osv.

Men sånn sidelengs du ligger første dagen du har spillet - om du blir god, kan du doble den vinkelen, og ha enda mer fart. Så jeg syns spillet er utrolig morsomt.. :)

Jeg spiller GT5 og, men syns fortsatt Forza er mer underholdene, selvom GT5 kanskje kan være bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å kalle japser for dumme er som å kalle ZhilleN for edru.

Ikke japsenes feil at du ikke får det til.

Har spilt Forza 3 nå og grafikken, replayen, interiøret og detaljnivået er latterlig ift GT5.

Hehe, misforstå litt mer, nå tenker jeg da på billyder, og utvalget, du ser jo på utvalget av japsebiler, er jo en del større enn de fleste andre merker, synes dette blir litt for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig blir så bra grafikk som på den demoen bøyer jeg meg i støvet. Ser heeet fantastisk ut! 8)

Lurer på hvordan en stakkars X360 reagerer på det der. Henger seg jo opp hele tiden i Forza 3 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett den videoen der før. og hvis kinect ikke bare kan brukes med hode, samt med ratt og pedaler ved siden av.

altså at du kan se til siden slik du gjør når du selv kjører, og styrer, girer etc med kontroll eller ratt/pedaler ser jeg ikke den store nytteverdien altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza3:

Jeg har lastet ned og betalt for en god del extensions, bilpakker etc nå, men jeg finner fader ikke bilene i butikken. Ei heller i freeplay.

Hvordan i huleste får jeg dette jeg har betalt for?

Har også lastet ned noen andre tulleting, open face helmet osv. funksjonen "wear now" er grået ut slik at man ikke får trykket på den.

En annen ting er at jeg solgte en bil på auksjon for 90k, men fikk aldri pengene selv om jeg trykket "claim founds"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...