Chris_ Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 hehe, jepp! Har spilt det litt over ett år nå, siste 6 månede online. Og det er etter det jeg har virkelig blitt god. Bli pushet av andre, lære andres kjørestil og teknik osv. Men sånn sidelengs du ligger første dagen du har spillet - om du blir god, kan du doble den vinkelen, og ha enda mer fart. Så jeg syns spillet er utrolig morsomt.. Jeg spiller GT5 og, men syns fortsatt Forza er mer underholdene, selvom GT5 kanskje kan være bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Å kalle japser for dumme er som å kalle ZhilleN for edru.Ikke japsenes feil at du ikke får det til. Har spilt Forza 3 nå og grafikken, replayen, interiøret og detaljnivået er latterlig ift GT5. Hehe, misforstå litt mer, nå tenker jeg da på billyder, og utvalget, du ser jo på utvalget av japsebiler, er jo en del større enn de fleste andre merker, synes dette blir litt for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hehe, måtte kødde litt Jeg forstår hva du mener og jeg er enig i småbilutvalget fra Japan... Det er helt ekstremt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 ser turn10 skal komme med Forza 4 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-forza-motorsport/101303 virka veldig bra sammen med kinect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 sjuuukt!! Det der var så detaljert og rått!! grafikken er helt syyyyk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Hvis det virkelig blir så bra grafikk som på den demoen bøyer jeg meg i støvet. Ser heeet fantastisk ut! Lurer på hvordan en stakkars X360 reagerer på det der. Henger seg jo opp hele tiden i Forza 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Og der ble forza4 helt uinteressant også. Welcome to the future of racing? Så ingen racing jeg.. vil jeg se på biler er google images fint, vil jeg vite alt om dem kan jeg spørre Fredrik. Hvordan gir man gass, bremser og bytter gir med kinect-løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 sett den videoen der før. og hvis kinect ikke bare kan brukes med hode, samt med ratt og pedaler ved siden av. altså at du kan se til siden slik du gjør når du selv kjører, og styrer, girer etc med kontroll eller ratt/pedaler ser jeg ikke den store nytteverdien altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Hvem er egentlig interessert i å stå slik når de skal spille spill? Ser for meg at en lang natt kan bli vesentlig mer slitsom med det der enn med en kontroll i hånda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Forza3: Jeg har lastet ned og betalt for en god del extensions, bilpakker etc nå, men jeg finner fader ikke bilene i butikken. Ei heller i freeplay. Hvordan i huleste får jeg dette jeg har betalt for? Har også lastet ned noen andre tulleting, open face helmet osv. funksjonen "wear now" er grået ut slik at man ikke får trykket på den. En annen ting er at jeg solgte en bil på auksjon for 90k, men fikk aldri pengene selv om jeg trykket "claim founds" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Aldri hatt problemer med å selge biler på auksjon eller når jeg har kjøpt forskjellige bilpakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg kjøpte en bilpakke tidligere i dag, og når den var ferdig trykka jeg bare videre, og stakk å kjøpte de nye bilene.. Så skjønner ikke hvorfor du ikke har fått dem opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Noen som har testa Volvo 244 turbo i forza nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 lastet ned alt på nytt, og nå virker det. ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 lastet ned alt på nytt, og nå virker det. ikke spør meg hvorfor Hmm... Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå