Chris_ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Mye kosta det der? Ser helt rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ca 3500,- pluss frakt til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Flott at vi endelig får en dedikert bilspill tråd! Takk til [space]! Ser rått ut med sånn 3-skjerm oppsett, jeg har aldri turt å satse på sånn fordi jeg er så usikker på hva som er "rett" størrelse. Har du prøvd ut forskjellige str? Sånn at man ikke får helicopterfølelse mener jeg. 22" er nok ingen fare uansett. Men jeg tenker om man heller burde hatt 3 stk 34" eller en stor 50". Har fulgt med på iRacing aktiviteten den siste tiden, men ikke meldt meg på det ennå. Sånn som jeg forstår så fungerer det nesten som streaming via web-browseren? Hvordan vil tregt nett innvirke på dette, vil spillet stoppe? Står veldig lite om dette på deres hjemmesider, og nesten ingen "reviewere" som toucher på dette temaet. Frykter laptopen min kan gå i tusen biter om spillet stopper pga tregt nett når jeg ligger ann til en rekordtid... OG - ingen Ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 har du link til 3 skjerm oppsett ? sånn vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ser rått ut med sånn 3-skjerm oppsett, jeg har aldri turt å satse på sånn fordi jeg er så usikker på hva som er "rett" størrelse. Har du prøvd ut forskjellige str? Sånn at man ikke får helicopterfølelse mener jeg. 22" er nok ingen fare uansett. Men jeg tenker om man heller burde hatt 3 stk 34" eller en stor 50". "Rett" størrelse avhenger jo av distansen til skjermen. 24"-eren jeg sitter på oppleves som større enn 46" i stua - siden jeg sitter flere meter unna der. 3x22" fungerer iallefall utmerket, men skal man handle er nok 3x24" et godt valg - ikke nødvendigvis dyrt heller. Større enn det blir det jo gjerne tv-er og det er sikkert helt knall, men det tar jo enormt med plass. 3x22" tar jo allerede nesten 1,5 meter i bredden.. Forøvrig; oppløsningen på dette blir 5040x1050 - og det er noe helt annet enn én 50" f.eks - spesielt i bilspill. Plutselig ser man biler man har på siden av seg. Har fulgt med på iRacing aktiviteten den siste tiden, men ikke meldt meg på det ennå. Sånn som jeg forstår så fungerer det nesten som streaming via web-browseren? Hvordan vil tregt nett innvirke på dette, vil spillet stoppe? Står veldig lite om dette på deres hjemmesider, og nesten ingen "reviewere" som toucher på dette temaet. Frykter laptopen min kan gå i tusen biter om spillet stopper pga tregt nett når jeg ligger ann til en rekordtid... Det blir jo som alle andre online-spill. Kan du spille andre ting på nett kan du spille iracing. Det bare fyres fra browseren - det krever både downloading og installering som vanlige spill. Se på det som noe allah steam. Husk at iracing KREVER ratt og pedaler. OG - ingen Ringen? Nope, men Spa er jo på vei. Tsukuba også.. ellers går det mest i amerikanske baner, og mye oval-baner. Men altså.. 20 MX5 på lime rock er helfett! Ellers er et oppsett med tre skjermer ikke spesielt dyrt eller vanskelig, selv om alt er relativt. Man trenger et ati-kort med eyefinity-støtte - og selvsagt tre skjermer, hvorav en må kobles til med displayport. Her finnes det overganger til dvi - bare pass på at den må være aktiv - slik at man kan bruke 3 dvi-skjermer. Iracing har fantastisk bra støtte for 3 skjermer og takler det perfekt. De fleste andre spill greier ikke kompensere for at man gjerne vinkler sideskjermene og man får en sånn fiskeøye-effekt - uten at det er fullstendig krise, men like fullt irriterende. I bil og flysimulatorer får man enormt mye igjen for 3 skjermer, mens det blir mer enn morsom ting i andre spill. Gøyal greie i iracing... i andre spill får man gjerne opp en grønn linje der ideal-sporet går. Hvordan gjør et realistisk spill det? Selvsagt med kjegler på tangeringspunktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ca 3500,- pluss frakt til Norge. Antar at det er uten skjermer og pedaler og ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Ja, selvsagt. Kan vel legge til 8000,- for tre dugandes skjermer og et godt ratt. I tillegg koster jo skjermkortet gjerne et par lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Hagenisse er bitt av basillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Rått. Har ikke slik selv, men har vurdert det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/272 ... -Turismo-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 kom meg på xbox live igår mehrnst1 for de som vil bli venn ser for meg jeg får trumfa igjennom det skjermoppsettet i vår to-roms, ja. er vel nødt til å bli singel for sånt. hehe alternativt en enebolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 kom meg på xbox live igårmehrnst1 for de som vil bli venn ser for meg jeg får trumfa igjennom det skjermoppsettet i vår to-roms, ja. er vel nødt til å bli singel for sånt. hehe alternativt en enebolig Hva spiller du da? Om du spiller Forza 3, så bare si ifra om du vil spille litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Minner litt om denne "Spillekonsollen" fra en E30 Hmm, kanskje det var dette jeg skulle gjort med noen av delene jeg har liggende Jeg har jo et ekstra dashbord, midtkonsoll, ratt og sete fra en E23 delebil liggendes å støve. Jeg har et G27 ratt som jeg for tiden bruker sammen med det ene E23 setet jeg har ekstra. Har et bøttesete også, men er egentlig bedre å bruke "comfortsetet" med justeringer i alle himmelretninger når det bare er snakk om foran tv-skjermen hjemme i stua. Har tross alt ikke bruk for sidestøtter når ikke det er noe G-krefter i svingene, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Er det noen av de som kjører Forza som ville vært interesert i en liten turnering ? 5 runder rundt ringen i valgfri Bimmer? Med "vanlige" BMWer som man KAN få skilt på, ikke de blodspikka GT2 racerne.. Hadde vært gøy, om flere hadde vært med Tror E92 M3 ville vært rask rundt der Hadde vært gøy med litt skikkelig fighting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 kom meg på xbox live igårmehrnst1 for de som vil bli venn ser for meg jeg får trumfa igjennom det skjermoppsettet i vår to-roms, ja. er vel nødt til å bli singel for sånt. hehe alternativt en enebolig Hva spiller du da? Om du spiller Forza 3, så bare si ifra om du vil spille litt! forza3 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå