Gå til innhold

Bilspilltråden

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

":3lu3sa7z]
":3lu3sa7z]Spilt Forza 3 et par timer i kveld :)

Moro, men merker det er lenge siden. Prøvd å drifte litt, men jeg er helt håpløs...

Hvilken bil kjører du?

Bygd meg E92 M3 og begynt på drift setup til den :) Virker bra :D

Gamertaget ditt?

Prøvde litt av hvert. Om ikke bilen fungerer ok med standard oppsett er den heller ikke noe å satse på å tune videre tror jeg. Har bygget meg en E30 M3 med alle de råeste oppgraderingene, men den ble vanskelig å kjøre. Selv når jeg plukket av turboen igjen og kjører med breie R-dekk har den lite veigrep, og sklir for fort 180 grader, når den er ute med rumpa.

Ser noen videoer der de kjører på en sånn testbane som bare er en åpen plass med div kjegler. Hvor finner jeg den?!

Det fanatec rattet og pedalene ser helt rått ut..

Han her har også jobba litt med girspaken:

Helt rått :D

Alle biler er helt latterlige å drifte med uten negativ camber.. Bare si ifra, så hjelper jeg deg jeg :)

Si hvilken bil du vil ha setup på, så skal jeg gjøre så godt jeg kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har funnet noen setups jeg også som må prøves. Blir nok no japsegreier jeg kommer til å bruke. Må bare gå gjennom "pengemaskinen" min noen ganger. :)

Funker greit siden jeg ikke spiller online :) Har ikke sansen for å måtte spille gjennom en hel haug baner med kjipe biler for å få råd til det jeg har lyst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Forza var veldig morsomt uten live også..

men når jeg fikk live, og drifta på nettet, var alt så SINNSYKT mye bedre! Så det anbefales virkelig å spille på nettet :)

Er det annerledes å spille, eller er det bare gøyere fordi det er online mot andre? Aldri spilt online selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre sidelengs på en bane for seg selv, festlig nok det.. Men sleng med 7 andre til, og ligg sidelengs alle mann, tett i tett.. Det er både krevende og sinnsykt morsomt!

Du er sikkert klar over det, men Logitech rattene passer ikke til 360 desverre.. Skulle gjerne hatt det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1xgf33wc]hehe, må vel ha Live Gold da? tror jeg blir bannet om jeg går online med den xboxen ;)

Neida;)

Nå får man en måned gratis gold også. jeg fikk det hvertfall. Veldig greit med tanke på at jeg regnet med å bli bannet.

Det er heller ingen problem om man skulle bli bannet. MS har fått mye pepper da de bannede konsollene ikke lenger var mulig å spille fra disk. dette har de rettet opp i nå, så i utgangspunktet mister man nå bare onlinebiten om man blir bannet.

Var akkurat noen timer online å driftet nå. har mange gode biler til det nå så kan sikkert gi bort noe setups osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2y8fzzyx]hehe, må vel ha Live Gold da? tror jeg blir bannet om jeg går online med den xboxen ;)

Neida;)

Nå får man en måned gratis gold også. jeg fikk det hvertfall. Veldig greit med tanke på at jeg regnet med å bli bannet.

Det er heller ingen problem om man skulle bli bannet. MS har fått mye pepper da de bannede konsollene ikke lenger var mulig å spille fra disk. dette har de rettet opp i nå, så i utgangspunktet mister man nå bare onlinebiten om man blir bannet.

Var akkurat noen timer online å driftet nå. har mange gode biler til det nå så kan sikkert gi bort noe setups osv

Så du skrev til meg istad.. Sorry, rakk ikke å svare. Jeg og en kamerat prøvde ut det vanlige MC2 rattet til 360en :P Veeldig uvant med ratt ! :P

Men virker som det blir en stille Lørdag, så har tid til å kjøre jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Complete it by installing a speed controllable fan over the screen to blow air to you in real time...

you can also tell a friend to throw you dead bugs through the fan :)

Hahaha! :D

GT5 har fått ny lanseringsdato og. Var vel 24 november det skulle slippes. Bare synd det ikke står hvilket år.

Håper jeg får det, da alle mine 5-6 tidligere bestillinger på Play.com har blitt droppet. Skjønner ikke hvorfor. Er penger på konto, og det har funket slik tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...